Vondt på venstre side..

Lillejuni

Blir kjent med forumet
Har hatt stikninger og lett smerte på venstre side av magen egentlig hele veien. Men idag kjente jeg at jeg ble bekymret og skal ta meg en tur på legevakta nå, selv om jeg tviler på at de kan gjøre noe. Gjør takvis vondt og spesielt når jeg sitter eller har et barn på fanget (jobber i bhg). Noen som har opplevd svangerskap utenfor livmor? Hvordan føles det? Jeg har ikke hatt noen blødninger men er også treg i magen og har endel luftsmerter. Vet ikke hva disse smertene er. Etter min sa hadde jeg også stikninger på samme side og da så de en cyste på den siden når jeg var på ul.
Nei, alle disse bekymringene :/
 
Hvis du har en cyste der er det helt sikkert den som gjør vondt. Jeg har også hatt vondt nederst i magen hele veien, og har trodd dette var pga cøliaki. Men så har jeg stusset veldig over at det var så langt ned. Var på UL i går og da så hun at jeg hadde en liten cyste der. Så nå tenker jeg at det er den som er årsaken :)
 
Hadde exu for to måneder siden. På høyre side. For min del så var det så vondt at jeg knakk sammen. Og så fikk jeg veldig vondt i skulderen. Noe som er ett symptom. Også var jeg super oppblåst. Jeg var da 5,5 uke på vei. Sånn så da magen min ut! ImageUploadedByBV Forum1382030654.221382.jpg


❤️ 26.06.2014 ❤️
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg hadde XU - da klarte jeg ikke gire med bilen, ikke snakke eller gå/stå osv, så ble rett på legevakten deretter sykehuset.

Om du har cyster kan det være dem som gjør vondt.
 
Har hatt stikninger og lett smerte på venstre side av magen egentlig hele veien. Men idag kjente jeg at jeg ble bekymret og skal ta meg en tur på legevakta nå, selv om jeg tviler på at de kan gjøre noe. Gjør takvis vondt og spesielt når jeg sitter eller har et barn på fanget (jobber i bhg). Noen som har opplevd svangerskap utenfor livmor? Hvordan føles det? Jeg har ikke hatt noen blødninger men er også treg i magen og har endel luftsmerter. Vet ikke hva disse smertene er. Etter min sa hadde jeg også stikninger på samme side og da så de en cyste på den siden når jeg var på ul.
Nei, alle disse bekymringene :/


Hvordan går det med deg? Fikk du noe svar på legevakta?


❤️ 26.06.2014 ❤️
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg hadde en gyn undersøkelse på legevakta og legen klarte ikke å kjenne at noe presset på eggstokkene og mente det kunne være forstoppelse eller noe i tarmen. Magen er jo rar for tiden så d kan vel stemme. Smertene har gitt seg nå :) blir jo bekymret for den minste ting, hehe :)
 
Hun mente også at graviditet utenfor livmor ville jeg isåfall ikke kjent så tidlig, er 6 uker imorgen :)
 
Hun mente også at graviditet utenfor livmor ville jeg isåfall ikke kjent så tidlig, er 6 uker imorgen :)

Jeg hadde det i uke 5,5. Men da har det gått bra med deg så utrolig bra


❤️ 26.06.2014 ❤️
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp