vondt nederst i magen og vondt når jeg trykker der..

Kinereiten

Flørter med forumet
Noen flere som har det samme?? det er kanskje ikke direkte vondt, men ømt.. pluss at det kan være vondt under sex..  hva kan dette være?
 
Jeg vet ikke helt, men er og har vært kjempeøm i magen/livmoren hele sv.skapet denne gangen. 
 
Voksesmerter, kynnere? Jeg har vært veldig øm i magen under hele dette sv.skapet. Mye voksesmerter. Og får spesielt kynnere etter sex nå. Kjenner utpå magen av livmoren strammer seg.
 


Des09Mars12 skrev:
Voksesmerter, kynnere? Jeg har vært veldig øm i magen under hele dette sv.skapet. Mye voksesmerter. Og får spesielt kynnere etter sex nå. Kjenner utpå magen av livmoren strammer seg.


Signerer denne. Det blir litt stivt og ømt der nede når det vokser og strekker på seg så fort som det gjør! :)
 
okay.. det er litt sånn det føles etter sex her også.. magen blir veldig stram.. men jeg kjenner det litt fortsatt, men magen er ikke slik lengre.. sikkert bare voksesmerter ;) eller i verste fall uvi. leverte urinprøve i sted ;)
 
veldig bra at det er flere som kjenner til dette! ;) Det er godt å ha dere her!! Klem
 


Kinereiten skrev:
veldig bra at det er flere som kjenner til dette! ;) Det er godt å ha dere her!! Klem


Ja det er godt å få snakket med andre i samme situasjon, det er jo derfor vi er her! :D 
Som førstegangs ante jeg ingen verdens ting om det å gå gravid, så det var godt å få så mange gode tips av jenter her inne! ;)
 
Har det slik jeg også,men tror det er ganske normalt :D
 
det var nok bare "voksesmerter".  Dagen etterpå kjente jeg ikke noe lenger, mens magen føltest nesten fordoblet og hadde blitt knallhard. Spesiellt syntest jeg, men tøft sa kjæresten :) hehe
Jeg får svar på prøvene i morgen, men er ikke bekymret for at noe er galt lenger. 
 
Jeg har det på samme måten. Jeg spurte legen som tok UL på meg om dette var normalt, og hun sa at det er på grunn av at "festene" til livmoren, og selve livmoren vokser så mye og så fort. SÅ det var ikke noe å bekymre seg over 
 
Back
Topp