Vondt i..

Tupp3

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
:bag: ja, høna! Det kjennes ut som jeg går med et balltre stappa oppi der. Og i natt hadde jeg såpass vonde «menssmerter» at jeg vurderte å ringe føden. Holdt på i 3,5-4 timer.. Er dette modning? Noen som har det samme og har fått ei god forklaring. Den sprengende følelsen i underlivet har jeg også ved uvi, men etter legebesøk på mandag vet jeg at jeg ikke har det..
 
Ja har det likt... Men er mest på kveldene hos meg. Modning her hvertfall. Men kjenner du at modningsriene blir vondere og vondere så hadde jeg kontaktet føden. Her pleier det å gi seg til natta (12 tiden eller noe). Kommer noen perioder midt på dagene også. Er 35+5 og 3 gangs. Med andre så hadde jeg det slik noen uker og plutselig ble riene vondere og vondere. Så prøver å følge godt med nå i og med at det plutselig kan gå fort... Lykke til hvertfall!
 
Har vonde kynnere og menssmerter om natta jeg også. Sliter med å finne en behagelig sovestilling og våkner mange ganger ila. natta med smerter. Vondt på dagen også, men værst på natta. 37+4, men har hatt det sånn en liten stund. Er nok modning ja...[emoji57]
 
Har du vært ute å brukt kroppen mye i dag? roer det seg ned ved hvile? Har du blitt testet for gruppe b streptokokker? De gir vanligvis ikke symptomer, med siden svangerskap gir redusert immunforsvar kan de blusse opp og gi symptomer der nede.
Har smertene kommet etter kynnere...?
Og hvis ingenting av dette kan forklare det, hvorfor ikke bare ringe føden frem til du kan ringe jordmor i morgen? du er såpass nære termindato nå at det burde lav terskel for å ringe
 
Back
Topp