Vondt i ribben/bryst

Mamma til gutt 3 år

Blir kjent med forumet
De siste ukene har jeg slitet veldig med å ligge da det gjør så vondt i/under venstre bryst. Vet ikke om det er ribbena som blir presset. Andre som har det slik???
 
Hei!
Jeg har også en del vondt rett under ribbena. Virka på jordmor som det ikke var noe å bekymre seg for, at det mest sannsynlig er alt som blir presset oppover.. Men er ikke noe behagelig, og i dag er jeg kvalm også, så vet ikke helt om jeg skal ta kontakt med jordmor eller ikke..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har vondt omtrent konstant under høyre ribbeinssiden :) det er nok lillebror som ligger og presser, og det er til tider kjempevondt!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er også veldig øm akkurat ved ribbeina på venstre side. Har vært det de siste 1-2 ukene. Startet med "nummenhet", men har etterhvert blitt mer og mer ømt. Regner med at det er på grunn av mindre plass for mini;) Har også lest at man nesten kan få gnagsår der pga press fra den lille!
 
Jeg snakket med jordmor nylig Pga av veldig vondt helt øverst i magen. Jeg jobber i bhage, og fikk beskjed om at jeg kanskje burde roe ned litt på jobbingen rett og slett siden det blir veldig mye å bøye seg ned og ned på bakken.. Har nå påskeferie og har ikke hatt vondt de siste dagene. Er jo forsåvidt forståelig at det blir mye press øverst i innvoller osv når man presser alt oppover hele tiden ved å bøye seg masse og sånn..
Har dere andre kjent på noe sånt?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp