Vondt i puppen

Sommersne

Forelsket i forumet
Jeg sluttet å amme for ca et halvt år siden, og siden det har jeg innimellom hatt litt vondt på siden av den ene puppen. Det er ikke veldig vondt, men minner om den følelsen man har når man har brystspreng, at det liksom "skyter" litt nedover puppen. Jeg var ikke plaget med betennelse eller noe da jeg ammet. Har tenkt å ringe legen, men er det noen andre som har opplevd noe lignende?
 
Gravid? Går du på hormoner av noe slag? Var det som slo meg først ihvertfall
 
Gravid? Går du på hormoner av noe slag? Var det som slo meg først ihvertfall

Ikke gravid, går faktisk på letrozol (for å stimulere eggløsning), da vi er prøvere igjen. Gikk på letrozol da jeg ble gravid første gang også. Hadde ikke disse smertene da, men kanskje hormonene kan ha noe å si ja.. Takk for innspill:)
 
Ikke gravid, går faktisk på letrozol (for å stimulere eggløsning), da vi er prøvere igjen. Gikk på letrozol da jeg ble gravid første gang også. Hadde ikke disse smertene da, men kanskje hormonene kan ha noe å si ja.. Takk for innspill:)

Ja, jeg vet jo ikke om letrozol eller lignende har noe å si, men det bare slo meg. Hormoner kan jo gjøre mye rart, og ømme bryster kan jo skje både i forbindelse med eggløsning, graviditet, mensen og hele pakka, så tenkte bare det kanskje kunne være noe. Høre med ammehjelpen i tillegg til lege er uansett sikkert greit!
 
Back
Topp