Vondt i halebeinet

Forvirret førstegangsmor

Andre møte med forumet
Hei!
Jeg har de siste ukene fått veldig vondt i halebenet. Det kommer spesielt hvis jeg har gjort ting som f.eks husarbeid.
Har prøvd å lese litt på nett, men blir ikke klok.
Noen som vet hva det er?
 
Jeg hadde veldig vondt i halebeinet da jeg var gravid. Var verst når jeg satt mye, kjørte bil etc, men kjente det godt ved husarbeid og sånne ting. Hadde låsninger i bekkenet og det hjalp litt å gå til kiropraktor, men ble aldri helt kvitt det dessverre.
 
Jeg hadde veldig vondt i halebeinet da jeg var gravid. Var verst når jeg satt mye, kjørte bil etc, men kjente det godt ved husarbeid og sånne ting. Hadde låsninger i bekkenet og det hjalp litt å gå til kiropraktor, men ble aldri helt kvitt det dessverre.
Åh, håper ikke dette kommer til å fortsette etter bebi er komt! Fryktelig plagsomt og ubehagelig. Var litt redd for at det kunne være bekkenløsning eller - låsning, men tror det bare er en vondt som er vanlig hos gravide. "heldigvis" xsmile3
 
Jeg er 31 uker nå og har slitt med det samme i et par måneder. Det kjennes ut som jeg har falt på isen og slått halebeinet skikkelig.
Går til kiropraktor som sier at det kommer av låsninger i bekkenet. Føler ikke at kiropraktor hjelper så mye, men håper at det bidrar til å holde det i sjakk så det ikke skal bli verre. Ganske vondt å sitte, så prøver å stå og ligge fremfor å sitte i den grad det lar seg gjøre.
Jeg sitter mye på jobb og har ikke hev/senk pult, så begynner å slite litt der. Håper det går over så snart ungen er ute :)
 
Uff håper du slipper vondt hele svangerskapet :/
 
God bedring :Heartred
 
Back
Topp