Vondt i halebein

Redhead

Førstegangsmamma
Det verker i halebeinet, spesielt når jeg sitter på harde seter. Men det gjør også ofte vondt å gå - får stikkesmerter rundt halebeinet, og det stråler nedover. Noen flere som opplever lignende og vet hva dette er? Kan det forebygges?
 
Er ikke dette et av symptomene på bekkenløsning? :(
 
Æsj.. Har slitt litt med halebein og korsrygg tidligere, men har blusset ordentlig opp nå. Hadde håpet det var mer relatert til voksende livmor og andre forandringer..
 
Merker det skjer ting her også :( har også hatt en del problemer tidligere med korsrygg og hofter.
Har hjulpet meg å trene på holdning og kjernemuskulatur, men merker at det kommer snikende :(
 
Det verker i halebeinet, spesielt når jeg sitter på harde seter. Men det gjør også ofte vondt å gå - får stikkesmerter rundt halebeinet, og det stråler nedover. Noen flere som opplever lignende og vet hva dette er? Kan det forebygges?
*sniker. Jeg var plaget med det, iallfall høres det ut som det jeg hadde. Hjalp litt å gå til kiropraktor. Såvidt jeg forstod der så var det en låsning. Jeg hadde også bekkenløsning i tillegg. Jeg ble ganske bra når hodet til babyen festet seg. Jeg kjøpte også en pute på Enklere Liv med hull i som gjorde det bedre å sitte.
 
Back
Topp