Vondt øverst i magen!!

Meliz

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Hatt skikkelig vondt øverst i magen området under ribbeina i flere timer nå, er så vondt at tårene presser på , aldri opplevd noe sånt før :/ som en konstant verk .. Var på ul i går å alt så fint ut der .. Noen som har peiling på hva det kan være ? Er 35+1 i dag ..
 
Du har ikke veldige ødem, synsforstyrrelser eller hodepine også? Ble blodtrykket målt i forbindelse med ul?
 
Ikke noe sånt og ikke hodepine :/ nei ble ikke det , men det høyeste jeg har hatt i blodtrykk nå er 122 ..
 
det er jo slett ikke høyt, så med mindre det har steget veldig i det siste (det kan jo sånnsett skje fort?) er det neppe noe å bekymre seg for, jeg bare tenkte svangerskapsforgiftnign av den smerten du beskrev, men den er jo ikke det som kommer først, tror jeg. Lenge til neste kontroll?
 
Nei er jo ikke det :/ regner meg jeg hadde merket det hadde blodtrykket steget veldig .. Tenkte også på det , men har jo ikke noe av de andre symptomene og rart det skulle kommet sånn plutselig :( neste kontroll er i morgen heldigvis !
 
Bra du har kontoll i morgen
Blir du veldig mye dårligere eller usikker, tar du en telefon til føden i kveld ellers tar du det definitivt opp på kontoll i morgen
 
Jeg har det slik ofte, og på tampen av sist svangerskap var det helt ubegripelig forj..

Rett og slett syre oppover spiserøret. Jeg har defekt lukkemuskel pga stadig problemer med syre. Da jeg var ca 38-39 uker gikk det så høyt opp at jeg nesten ikke fikk til å spise.

Men om det er nettopp det som skaper dine smerter er jo ikke sikkert
 
Hadde mye sånn i forrige svangerskap de siste månedene... Fikk beskjed om at det rett og slett var plassmangel... Var helt grusomt når jeg satt i litt lenger tid (over 15 min ;) ) så hjalp å legge seg ned ofte :)
 
Jeg og tenker det kanskje er plassmangel? Men smerter som er så smertefulle at du nesten gråter av de ville jeg ha undersøkt om jeg var deg. Bedre å gå en gang for mye enn en gang for lite spør du meg :)
 
Hva sa de på kontrollen?
 
Var det undertrykket ditt eller? Om det var det, så er jo det litt vel høyt.
Som undertrykk er jo det altfor høyt, det er ca der overtrtkket mitt ligger, undertrykket skal jo være under 90
 
Back
Topp