Vond lukt fra øret

Lizz83

Gift med forumet
Fremdeles etter snart 2 mnd med avsluttet behandlig for ørebetennelse hos snuppa mi... Vi fikk penicillin i slutten av nov mot ørebetennelse, men synes det fremdeles lukter vondt av øret... Det lukter en blanding av betent og ørevoks... Noen som har vært borti dette? Jeg kan dra og tulle med øret hennes uten at hun sier fra og hun klør heller ikke noe i øret så jeg tror ikke det er en betennelse.
 
kan være at det ligger rester igjen inne i øregangen
Ta en tlf til helsestasjon eller legen for å få de til å se på ørene. For hvis det ligger rester så kan de skylle det ut
 
Jeg har hatt problemer med ørene mine ,å det du beskriver der har jeg hatt veldig mange ganger.Det er ikke digg ,så stakkars den lille :(
Jeg pleier å blåse (holde for nesa ,å prøve trykke det ut,som når dere får propper iørene pga fly elns så får åpnet det igjen )i ørene for at det skal åpne seg mere,å da pleier som regel det som ligger i øret komme sakte men sikkert ut ,og prøv da å ta det ut med sånn øredroper og q-tips.
Men du kan alltids ringe til sånn øre nese hals klinikk så kan de få skyllt det ut av øret.
 
Jeg ringte ØNH og fikk beskjed om å skylle med eddikblanding, i 3 dager. Forsvant det ikke da, måtte jeg ta kontakt igjen.... Begynte i går, og det virker bedre i dag, men så lukter det jo rimelig sterkt av eddiken også da... :)
 
Okei! Takk for tips! Skal ta en tlf til legen i løpet av de nermeste dagene. Hun virker forøvrig ikke plaget av det da (heldigvis). Og vi var også på etterkontroll etter penicillin-kuren og legen sa at øret så allerede mye bedre ut. Men det kan jo være at det ligger noe rester igjen i øregangene.
 
Back
Topp