Voksipose

Marslykke<3

Glad i forumet
Marsboerne2017
jeg har en urban voksipose. Veldig god og lun! Men jenta mi er såååå varm, at hun smelter bare hun nærmer seg posen. Jeg lurer derfor på er det brukelig å bruke voksiposen året rundt? Jeg la jenta mi i vogna med ulldress og ullteppe rundt henne, og et fleecepledd ved hodet. Men da var det ei venninne og en nabo som reagerte kraftig med at hun ikke lå i voksipose :/ hun hyyyylgriner når jeg legger henne i voksiposen, fordi hun blir for varm.

Hva bruker dere i disse dager??
 
Jeg har ikke brukt min voksipose enda, da det ble så trangt i vognen:/ har lammeskinn og dyne, og i de siste varme dagene har jeg droppet strikkedressen og luen..(luen droppes om det er over 16 grader ute)
Kan jo bruke kun overdelen i voksiposen som dyne kanskje? Så blir det litt luftigere.. tror den kan deles i to?
 
Hadde lammeskinn i bunn og dyne over i dag, selv det ble for varmt,så lå til slutt med teppe over seg:)

Samme her...ullskinn i bunn og teppe over. Bor i Buskerud og det er 21° i skyggen i dag.

Ikke bry deg om hva andre sier....bruk magefølelsen og kjenn etter selv :)
 
Vi tok nettopp bort voksiposen av samme årsak, snuppa ble alt for varm.
Nå ligger hun på lammeskinn med helseteppe og vognteppe over. Har body og en jakke på slik at hun ikke blir kald på armene, men under har hun bare strømpebukse og sokker. Og selvsagt lue :)
 
Bruker ikke pose før sportsdelen. Bruker dyne. Pleid å ha skinn i bunnen for å lune
 
La bort posen for noen dager siden og bruker nå (som mange over her) lammeskinn i bunnen og dyne/pledd over. Alt etter hvordan temperaturen er. I går hadde vi 21grader så da ble det bare body+bukse og et tynt pledd. Selv da var han kjempevarm.

Ikke tenk på hva andre mener. Du kjenner babyen best og vet hvor mye den trenger å ha på/rundt seg :)
 
Her i nordnorge gjør vi d. Nu bruke æ dunpose å tynn ulldress. E alt i fra 10 grader til 2.. derfor æ kjøpe voksi breeze t sommer :)
Sniker fra januar- bor også i nord Norge og har voksi urban. Lillegutt her e og veldig varm av seg, så igår kjøpte vi en vårpose (Reflex sin), men inntil da så har æ hatt han i urban posen, men bare med vanlige klær på seg, body, bukse sokka og så votta, lue og lester, holdt i massevis, fin temperatur på han når æ tok han opp :) Også lammeskinn i bunn.
 
Jeg har kjøpt en vårpose fra nordlys, da voksipose fort ble for varm her også :) jenta mi bruker stort sett tynn ullbody og ullbukse/strømpebukse, og da trenger hun kun lue før vi er klare for trilletur :)
 
Back
Topp