Vognpynt og smokkesnor

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Har lyst å lage noe av dette. Noen som vet hvor en kan få kjøpt sånne klips og perler/kuler til en grei pris???
 
Også lyst å strikke en elefant eller annet dyr å ha på vogna men finner ingen oppskrifter jeg tør prøve.... Fleste er med hekling og det får jeg aldri fint..... Ellers så er det engelsk og jeg skjønner ikke noen ting :p
 
har du prøvd etsy, eventuelt den norske versjonen, epla?
 
Ja, jeg mente at du kunne finne oppskrifter der! :)

Kikka litt i går kveld på epla, ikke så flink å søke på engelsk så blei der.... Men kan ikke si jeg fant noe som passa meg :(
 
Hekla en figur, egentlig tenkt å lage vognpynt fra ene sida til andre men får se om jeg lager flere figurer eller om det bare blir en som henger ned... En del tråder å feste ;) må få kjøpt fyll å ha i før jeg syr igjen... ImageUploadedByBV Forum1413214882.854559.jpg

Ny på hekling så ikke studer så nøye ;)
 
Har nok bare heklefigurer.. heklet to stk til nå, men tror jeg må lage noen morsomme hoder eller noe til vognpynt.. ellers blir det for stort...
 

Vedlegg

  • 1413405280967.jpg
    1413405280967.jpg
    55,1 KB · Visninger: 11
  • 1413405298622.jpg
    1413405298622.jpg
    54,2 KB · Visninger: 12
Har nok bare heklefigurer.. heklet to stk til nå, men tror jeg må lage noen morsomme hoder eller noe til vognpynt.. ellers blir det for stort...

Fine :) har tre ugler nå, bestilte perler og klips i går så håper ikke det tar lang tid før jeg har di :)

Fylle uglene så lenge og lage stripper å henge i....
 
Kom endelig perlene i dag :) strikket jeg hadde var like tykt som hullet i di minste så tok sin tid å tre dem på :)

ImageUploadedByBV Forum1413811917.265485.jpg

Testa på vogna i stad, tror uglene er greie nok på størrelse men vogna står litt dumt til så vanskelig å se ordentlig....
 
Disse var søte :) har du link til en oppskrift?

Søk på fru Madsens nøklerier så kommer du til en blogg som har oppskriften :) skal du bruke di på vogn tror jeg jeg ville tatt bort ei omgang på hodefargen og kanskje to på kroppen så blir di ikke så store....

Si i fra om du ikke finner oppskriften, mulig jeg har link på pcen....
 
Back
Topp