Vognpose

Vi kommer nok til å kjøpe en Voksi City til lillebror også, strålende fornøyd med den :)
 
Jeg har easygrow nordic (?) til frøkna, veldig fornøyd med den. Ikke tenkt over hva lillegutt skal ha enda :)
 
Har voksi urban etter storebror. Må vel få renset den, men den ser så godt som ubrukt ut. Har i tillegg easygrow lite til det blir litt varmere i været.
Ser egentlig for meg å bruke dyne også den første tida, bagen er så lun likevel...får se, storebror er jo født i juni, så han måtte over i sportsdelen før vinteren kom for fullt...
 
Jeg kjøpte en hjemmelagd lammeskinspose. Så den finnes det kun en av. For jeg valgte et stoff hun aldri hadde brukt før. Men den kostet jo deretter
 
Vi har en fra Troller som kan brukes i mange år (følger med en forlengerdel som kan settes på når barnet vokser ut av babydelen, veldig kjekk med tanke på barnehage)
 
Bozz sin vognpose i langhåret lammeskinn :)
 
Jeg har arvet en lammeskinnspose (fra jeg og min bror var barn), så skal sende den på rens etter sommeren :)
 
Jeg har egentlig veeldig lyst på Risarosa (https://www.risarosa.no/vognposer-kolleksjon-gra) men ble plutselig usikker på om de er varme nok/like varme som f. eks Voksi? Noen som har erfaring med det? :)

Som bilstolpose blir det Voksi Move :)
Hadde risarosa til jentungen. Posen er tykk og god og ypperlig når det er kaldt.

Når barnet blir stort så bytter en gjerne til en litt annen pose siden risarosa er litt pyntepose :p Jeg bytta vell over til en voksi pose når jeg bytta til sportsvogn. Også solgte jeg risarosaen:)
 
Lurer litt på om jeg skal prøve meg på easygrow posen som ser ut som risarosa. Ikke fullt så dyr :p
 
Hadde risarosa til jentungen. Posen er tykk og god og ypperlig når det er kaldt.

Når barnet blir stort så bytter en gjerne til en litt annen pose siden risarosa er litt pyntepose :p Jeg bytta vell over til en voksi pose når jeg bytta til sportsvogn. Også solgte jeg risarosaen:)

Takk for svar :)
 
Vi har arvet en eldre Voksi-pose. Litt slitt i knappehull, og jeg skal ta dundyna på rens, men ellers god stand.
 
Back
Topp