Vognpose til vinter

Mjau

Glad i forumet
Assistert-jentene
Hvilken har dere og hva synes dere om den? Tenker på en som kan brukes både i bag- og sittedelen.
 
Last edited:
Har arva voksi classic og den er kjempefin både i bag og sittedel. Varm og mulig å tilpasse. Husker at jeg savna glidelås til forrige barn. Litt enklere å åpne og lukke enn knytinga. Den er heller ikke vannbestandig og tåler derfor ikke snø på samme måte som en dunpose. Så vi kjøpte et overtrekk vi brukte på sportsvogna.
 
Har arva voksi classic og den er kjempefin både i bag og sittedel. Varm og mulig å tilpasse. Husker at jeg savna glidelås til forrige barn. Litt enklere å åpne og lukke enn knytinga. Den er heller ikke vannbestandig og tåler derfor ikke snø på samme måte som en dunpose. Så vi kjøpte et overtrekk vi brukte på sportsvogna.

Ville du anbefalt å gå for en dunpose? Prøver å finne noe å gå etter i jungelen [emoji4]
 
Ville du anbefalt å gå for en dunpose? Prøver å finne noe å gå etter i jungelen [emoji4]

Vet ikke, har ikke prøvd dunposer. Les litt tester og titt litt i butikken. Tror det finnes mange løsninger og at alle vil funke :)
 
Kjøpte nordic crown på torsdag. Sitter perfekt i Stokke trailz som jeg har, både bag og sittedel [emoji846]
 
Liker at Voksi Urban har både dun og ull. I tillegg har den forlengerdel. Kan se ut som jeg lander på den.
 
Vi har voksi urban og er veldig fornøyd med den.
Ull i underdelen og dun i overdelen. Liker veldig godt at man enkelt kan ta av hele overdelen når man er inne på senter osv.
 
Til vinteren blir easygrow pose til vår datter som kommer i desember. Arvet fra storebror men de er like fine som da jeg kjøpte dem. Storebror er nå 3,5 år allerede har ikke brukt vogn pose på hvertfall over 1 år siden sist.
 
Her ble det en brukt Voksi Urban fra Finn.no :) Like fin og nyrenset, men til en fjerdedel av prisen :)
 
Jeg må spør om en ting jeg lurer på om disse vognposene. Hvordan fungerer de i sittedelen? Det er jo en "deler" mellom der beina går i sittedelen, hvordan fungerer det da med en sittepose? den er det jo ikke bein i?
 
Vi har voksi city og voksi urban. Urban i bhg. Veldig gode poser :)
 
Jeg må spør om en ting jeg lurer på om disse vognposene. Hvordan fungerer de i sittedelen? Det er jo en "deler" mellom der beina går i sittedelen, hvordan fungerer det da med en sittepose? den er det jo ikke bein i?

På mange av posene er det hull til denne "deleren". Jeg har emmaljunga vogn og der knepper jeg av "deleren" på vinteren. Så finnes flere muligheter ;)
 
Jeg må spør om en ting jeg lurer på om disse vognposene. Hvordan fungerer de i sittedelen? Det er jo en "deler" mellom der beina går i sittedelen, hvordan fungerer det da med en sittepose? den er det jo ikke bein i?

I min pose er det sydd masse ulike knapphull i på undersiden. Jeg trenger bare ta sprettekniven og sprette opp de hullene jeg trenger til mine seler.
 
Hvilken har dere og hva synes dere om den? Tenker på en som kan brukes både i bag- og sittedelen.
Vi har voksi active og er kjempefornøyd sålangt. Den er bittelitt lang til bagdelen, men jeg dytter /pakker den bare litt i fotenden. Siden snuppa ikke er så lang (født i juli) så får hun fint plass likevel. Posen har dunfyll og ull i ryggen, har forlengerdel så den kan bli 120 cm (tror jeg), og er vind- og vanntett.
 
Jeg må spør om en ting jeg lurer på om disse vognposene. Hvordan fungerer de i sittedelen? Det er jo en "deler" mellom der beina går i sittedelen, hvordan fungerer det da med en sittepose? den er det jo ikke bein i?
Vi har voksi active, der er det hull til fempunktssele i vogn, og to ulike "høyder" på hullene både til selene over skuldrene og den mellom beina.
 
Har easygrow dunpose. Den er kjempe god og varm. Min eldste brukte den til hu var 2.5 år og yngste ble født. Kan ikke bruke den for tidlig på høsten er for sent på våren fordi det fort blir veldig varmt nedi der.
 
Back
Topp