Vognpose til septemberbabyen

Bolina

Andre møte med forumet
Har dere noen gode tips til hvilken vognpose man bør velge? Usikker på om jeg skal velge en slags kombi eller kjøpe en sommerpose og en vinterpose...

Har forøvrig bestilt Bugaboo Fox.

Takker for tips:)
 
Jeg har brukt dyne i vogna på høsten tidligere også gått over til Voksipose når vinteren har kommet. Syns det har fungert veldig greit [emoji5]
 
Vi har kjøpt easygrow grandma. Mest fordi jeg syns den er skikkelig lekker, men det er helårspose, så jeg tenker det passer fint mtp når han kommer. Hvis det fortsatt er varmt bruker vi bare teppe/dyne i starten.
 
Vi har en lammeskinnspose liggende fra storesøster til bruk om vinteren, vurderer å kjøpe en voksipose med snøring i tillegg. På sommeren brukte vi bare dyne og/eller teppe i vognen med storesøster, tenker å gjøre det samme denne gangen også[emoji4] har også lammeskinn for å ha i vognen, men det kommer ann på om lillebror er varm eller kald av seg, storesøster var veldig varm så vi kunne ikke bruke lammeskinn med henne.
 
Har kjøpt Easygrow nature som vinterpose.
Tenker bruke dyne i bagen før vinteren. Evt fleecepose eller bilstolposen
 
Tenkte å bruke dyne/pledd eller bilstolpose i starten og se an behovet utover for vognpose.
 
Her har vi Voksi Urban fra storesøster. Men tenker nok kanskje å bruke dyne først, så gå over til vognpose når det blir litt kjøligere. (Har høye forventninger til septemberværet her :laughing001)
 
Back
Topp