Vognpose til Emmaljunga NXT90

CAHG

Betatt av forumet
Hei. Jeg har kjøpt meg vogna Emmaljunga NXT90F og lurer på hvilken vognpose som passer siden vogna er litt mindre enn andre vogner[emoji4] venter en liten en i desember så må være en god og varm vinterpose [emoji4]
 
Jeg har NXT90 og har kjøpt Reflex Lun vognpose, den synes jeg passer helt supert nedi bagen [emoji4] den er litt nettere enn f.eks. Voksiposene, men skal være like god å varm[emoji1362]
 
Jeg skal ikke si at jeg VET at NXT'en er mindre, men vi har kjøpt NXT90F selv og når vi var i vognbutikken viste han som jobbet der, at størrelsen på madrassen på bagdelene er like store som på Edge duo, Deluxe vognene...etc! Det som gjør at de andre ser støtte ut er blandt annet kalesjen. Så jeg tror ikke du trenger å gå inn for å kjøpe en vognpose som er så mye mindre enn normalt, for bagdelen er faktisk like stor nedi (madrassen til bebisen) som Deluxe vognene feks [emoji4] Nå har jeg ikke sett på vognposer enda selv og heller ikke prøvd, men tenkte å skrive når jeg så tråden[emoji4][emoji8]
 
Hei. Jeg har kjøpt meg vogna Emmaljunga NXT90F og lurer på hvilken vognpose som passer siden vogna er litt mindre enn andre vogner[emoji4] venter en liten en i desember så må være en god og varm vinterpose [emoji4]
Lite tips: Du får nå Reflex Lun Vognpose Svartmelert eller blå til 1049kr.. Altså 40% rabatt :)
 
Anbefaler reflex lun [emoji1362]
De andre vognposene synes jeg ble veldig "fult" nede i bagen. Reflex er også med forlengelsedel slik at du kan bruke den i sportsdelen også [emoji4]
 
Anbefaler reflex lun [emoji1362]
De andre vognposene synes jeg ble veldig "fult" nede i bagen. Reflex er også med forlengelsedel slik at du kan bruke den i sportsdelen også [emoji4]

Takk for svar [emoji16] må dra å prøve i bzutikken tror jeg [emoji87]
 
Back
Topp