Vognpose og bilstolpose

Trinusn

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Julibarna 2019
Septemberlykke 2021
Hvilken vognpose (evnt. annet i vogna) har dere kjøpt/anbefaler for sensommerbarn? :)

Og samme med bilstolpose? :)

Føler det er så mye å velge i at jeg blir forvirret :p vi bor utenfor Bergen så vi får jo ikke det kaldeste været om det har noe å si :)
 
Vi har en easygrow vår/sommerpose for den varme sesongen, og en odenwalder dunpose for vinter/høst. Vi kjøpte nylig en Voksi helårspose på Babyshop til 50% avslag. Den skal visst kunne brukes til både varme og kalde sesonger. Den virker å være veldig grei. Dunposen er veldig varm og easygrow er veldig tynn. Helårsposen er litt midt i mellom. Tror den er ideel for vestlandsklimaet :)
 
Jeg strikker meg vognpose som jeg skal fylle med en dundyne, har også kjøpt skinn til å ha i bunnen av vogna.
Lammeskinnspose fra Nordlys til han blir litt større:
ImageUploadedByBV Forum1464458527.780421.jpg
Og en minivognpose jeg skal bruke i bilstolen:
ImageUploadedByBV Forum1464458559.230850.jpg

Men så bor jeg nord i landet og forventer at dette trengs utover høsten og ikke minst vinteren;)
 
Saueskinn i vogna hele året. Regulerer med helseteppe evt i august, muligens vogndyne i september/oktober (kommer helt an på hvor varmt/kaldt det blir). Har saueskinnpose til bruk om vinteren :)
Skal ikke ha hverken bilstolpose eller vårpose.
 
Vognpose kjøpte vi i Budapest :)

Også har vi en bilstolpose som passer til vinter også har vi denne
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1464465315.686567.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1464465315.686567.jpg
    224 KB · Visninger: 30
Har 3. Men det er jo fra storebror også.

ImageUploadedByBV Forum1464465628.399241.jpg
ImageUploadedByBV Forum1464465638.778969.jpg
ImageUploadedByBV Forum1464465647.334253.jpg
 
Min mor har strikket risarosa pose i ull med dyne i, og kjøreposer i ull. Tenker at den første mnd blir det nok med dyne i vogna og ingenting i bilen :)
 
Har voksi classic til vinteren, voksi colibri til vår, sommer og høst, og bilstolposen er voksi move :) Bor langt nord i landet :)
 
Har Voksi Urban. Til sommeren har jeg to sommerposer etter forrige mann.. Får også strikket en bilstolpose samtidig som jeg selv strikker en :) Har kjøpt en lett dyne i dun til vognen i starten før jeg tar vinterposen i bruk.. Bor også i Bergen.
 
Back
Topp