Vogn

Hegel

Betatt av forumet
Høsthjerter 2017
Tips til hvordan jeg skal få lille på 3 måneder til å ligge i vogna? Uansett om vi er ute å går eller ikke er det bare hylskriking [emoji58]
 
Går det greit å ligge ellers? Har det vært sånn hele tiden eller startet nå?
 
Ligger h*n i nest inne? Hva med å prøve å ha det oppi. Kan jo også være en låsning, som ikke er grei når vogna vibrere når du går
 
Har du prøvd å varme opp vogna litt før du legger h*n i? Kanskje det er temperaturforskjellen som er problemet? Eller kanskje det hjelper å ha noe spennende å se på. Vår på 2,5 mnd har blitt så nyskjerrig at hun må ha noe å se på for å være fornøyd.
 
Tips til hvordan jeg skal få lille på 3 måneder til å ligge i vogna? Uansett om vi er ute å går eller ikke er det bare hylskriking [emoji58]
Vår første ville egentlig ikke ligge i vogna første fem månedene, det kunne gå hvis han sovna først, så la jeg han nedi vogna og trillet. Men var ikke mulig om han var våken i vogna, så måtte alltid ha med bæresele om han våknet underveis.
 
Trill på grusveier, ned i grøftekanten, og i mest mulig ulendt terreng ;)
Ser helt rart ut i snøsporene etter oss, kjører slalåm nedover gata :hilarious:
 
Legg i noe som lukter av deg. Eksempelvis kan du legge en gulpeklut/koseklut som du drypper litt morsmelk på eller gnir mot huden din. Det funker for mange.
 
Bygg opp med en pute så baby får titte ut. Min har alltid elsket vognen, men kan nå bli litt sutrete om hun ikke får se ut.
 
Ikke interessert i vogn her heller, prøver stadig [emoji14] de i barselgruppa mi sier at det plutselig snur. Enn så lenge koser vi oss i bæresjal og bruker vogna iblant/legger ned når ho har sovna.
 
Back
Topp