Vogn

Okay! Vi har Brio go! Den som kom før britax go next ( kjøpt i 15) veeeeldig fornøyd med trillekomforten. Eneste minuset er kanskje sportsdelen! Men hadde nok kjøpt den på nytt likevel [emoji4] du blir nok kjempefornøyd [emoji4]
Hva med sportsdelen er negativt?

Står fortsatt og vipper mellom den og emmaljunga nxt90f
Men digger at go big legges sammen så lett uten å ta av sportsdelen
 
Hva med sportsdelen er negativt?

Står fortsatt og vipper mellom den og emmaljunga nxt90f
Men digger at go big legges sammen så lett uten å ta av sportsdelen

Vi hadde Brio go altså. Britax go sin sportsdel ser bedre ut :) men festebeltene har vært dårlige på den vi har! [emoji4]
 
Åja, det er verdt å sjekke ut i alle fall :)
Vi har Britax Go Next og er veldig fornøyd med sportsdelen [emoji4] i utgangspunktet var jeg skeptisk til at det ikke var full liggestilling, men det har ikke bydd på noen problemer (Go Big har vel uansett full liggestilling). Jeg liker godt at sportsdelen ikke er så høy, så guttungen kan lett komme seg inn og ut selv. Kalesjen er lang og veldig god som solskjerming! Den lar seg enkelt snu fra forovervendt til bakovervendt. Gode justeringsmuligheter for fotstøtten. Ja, generelt fornøyd altså ;)
 
Vi har Britax Go Next og er veldig fornøyd med sportsdelen [emoji4] i utgangspunktet var jeg skeptisk til at det ikke var full liggestilling, men det har ikke bydd på noen problemer (Go Big har vel uansett full liggestilling). Jeg liker godt at sportsdelen ikke er så høy, så guttungen kan lett komme seg inn og ut selv. Kalesjen er lang og veldig god som solskjerming! Den lar seg enkelt snu fra forovervendt til bakovervendt. Gode justeringsmuligheter for fotstøtten. Ja, generelt fornøyd altså ;)
Takk for info :) begynner å bli mer og mer overbevist på go big, den fyller alle kravene mine. Det eneste er at jeg ikke har fysisk sett den. Men tenker at om jeg handler den på nett har jeg uansett 14 dagers angrefrist ;)
 
Takk for info :) begynner å bli mer og mer overbevist på go big, den fyller alle kravene mine. Det eneste er at jeg ikke har fysisk sett den. Men tenker at om jeg handler den på nett har jeg uansett 14 dagers angrefrist ;)

Den er mye mykere og trille en Emmaljunga, i alle fall :) om vi skulle kjøpt ny vogn hadde jeg gått for go big altså [emoji4]
 
Da bestilte jeg go big :)

Hvor bestilte du? Den virker vanskelig å få tak i/se på i butikk, i alle fall her jeg noe. Men jeg had fått den anbefalt som alternativ til Stokke Trailz og Bugaboo Fox.
 
Hvor bestilte du? Den virker vanskelig å få tak i/se på i butikk, i alle fall her jeg noe. Men jeg had fått den anbefalt som alternativ til Stokke Trailz og Bugaboo Fox.
Kjopbarnevogn.no

Var usikker på å kjøpe usett, men har sett forgjengeren og den har det jeg ønsker. I verste fall må jeg ta i bruk angreretten som gjelder på nettkjøp ;)
 
Ja, glemte helt bort at Go Big har store forhjul, så da er det litt sånn alt-i-ett [emoji4] Go Next har mindre forhjul enn Big, derfor de kan byttes ut. Bare å glede seg til vogna, vi er superfornøyd! Og det er så fint at sittedelen kan snus så enkelt. Vi hadde han vend mot oss fram til ca 14 mnd alder, da ville han se fremover. Men nå i det siste (2år) vil han helst sitte mot oss og prate igjen. Herlig ved henting i barnehagen, er så fint å kunne snakke om dagen hans [emoji4] og finner han ut at han vil sitte fremover, så er du bare et klikk og et løft så er det gjort!
Og dempingen er super, god og myk, men ikke så myk at det gjør trilling på ujevnt underlag vanskelig.
ÅH, så herlig! Det var det vi fant ut også, at det var lett å kunne vende den, og det er jo veldig ålreit. Nei, jeg gleder meg til turer med lille pjokken og vogna :)
 
Har kjøpt ei go big, har prøvekjørt den med storebror. Veldig veldig fornøyd!
 
Back
Topp