Vogn

Jeg venter på at den nye bugaboo blir sluppet 1.feb jeg. Hvis den er fin så må den få være med i betraktningen[emoji4]
 
Har egentlig en Brio Happy Duo fra sist, men snuser litt på Babyjogger [emoji12] Likte ikke sportsdelen til Brio noe særlig utenom som sovevogn.. Noen med erfaring fra Babyjogger? Synes den kalesjen som nesten går helt ned så så genial ut :D
 
Vurderer Emmaljunga NXT90, har allerede stort hundebur i bilen så trenger en vogn som tar lite plass [emoji5]
 
Vi har city elite til storesøster men må ha søskenvogn nå så da blir det bugaboo donkey :)
 
Her har vi vurdert Emmaljunga NXT90F, Bugaboo buffalo eller silver cross wave. Greier ikke å bestemme meg!
Heller mest mot bugaboo buffalo for tiden. Man kan sette opp ryggen i bagdelen på denne?
 
Har egentlig en Brio Happy Duo fra sist, men snuser litt på Babyjogger [emoji12] Likte ikke sportsdelen til Brio noe særlig utenom som sovevogn.. Noen med erfaring fra Babyjogger? Synes den kalesjen som nesten går helt ned så så genial ut :D

Vi gikk fra brio happy duo til bj elite og mini gt[emoji13] superfornøyd [emoji1] beholdt brioen som ekstra sovevogn hjemme.
 
Må ha søskenvogn da jeg har ei som blir 18 mnd dagen før termin, så valget har falt på babyjogger city select.
 
Har en emmaljunga til storebror. Tenker han får beholde den som sovevogn i barnehagen (litt problemer med bremser og høydejustering). Har tittet litt og vurderer emmaljunga igjen til småen selv om jeg synes den er litt stor er den fin for meg som for det meste triller og ikke så ofte har den bilen.
Har også reisetille som tar liten plass både med bag og bilstol adapter.
 
Svigermor kjøpte en brukt Britta Jedo til meg fordi jeg ønsket meg den. En stor vogn med liggemål på over 90cm, så blir nok å invesrein i en mindre/lettere vogn til reisebruk.
 
Vurderer mountainbbuggy eller lignende. Kommer nok til å kjøpe den også brukt :)
 
Hmm.. det visste jeg ikke, men kan ikke ha vært så lenge siden det skjedde? Er ikke så lenge siden jeg var forbi der og så full drift i vinduene [emoji6]

La ned rundt midten av oktober, hadde ikke fått det med meg før jeg gikk forbi noen dager etter de hadde lagt ned og butikken var tom.
 
La ned rundt midten av oktober, hadde ikke fått det med meg før jeg gikk forbi noen dager etter de hadde lagt ned og butikken var tom.
Oi - så lenge siden ja.. greit å vite så slipper man og ta bomtur om man hadde tenkt seg dit.. [emoji4]
 
Ojj, jeg fikk virkelig anbefalt babyjogger premier på babybanden på Skøyen. Den skal ut av markedet nå og de skjønte ikke hvorfor. Vi kjøpte prmeier denne uka, har ikke prøvd den ute ennå såklart. Men sykt fornøyd inne ihvertfall Men blir jo litt skeptisk når jeg hører at mange har sendt den i retur!?!
 
Eg syns Emmaljunga ser så stor og klumpete ut, i allefall den eg såg i butikk i dag. Falt heilt for Stokke si eine vogn! Høg og smal! #drømmevogn
 
Back
Topp