Vogn

Har både jedo og emmaljunga citycross 2017 stående siden vi har en 7 mnd gammel gutt! Tror det blir emmaljunga som blir brukt med babyen, mens jedo blir barnehagevognen til gutten vår!
 
Valget står mellom Stokke trailz og Bugaboo buffalo [emoji173]️
 
Skal bruke min gode svære simo vogn fra forrige [emoji38] liker den utrolig godt. Har nesten ikke brukt den, iallefall ikke det jeg hadde tenkt (vognhatende baby).
 
Har siklet på bugaboo i en evighet, så nå blir det bugaboo donkey[emoji4]
 
Skal ha trehjuls joggevogn, men usikker på merke enda [emoji23] mange fine!
 
Synes emmaljunga mondial de luxe er veldig fin, men må først finne ut om vi skal ha ny bil. Kan aldri tenke meg at vi hadde fått den vogna inn i bilen vi har nå.
 
Noen som har lyst til å legge inn bilder av vognene man har/tenker på? Veldig greit å slippe søke opp alle sammen (*lat*)
 
Her er Stokke trailz [emoji7]
11a8fac47fb87016ca1b0732ac1a4cb5.png
 
Stemmer det at forhjulene er mindre enn bakhjulene?
 
Har en mountain buggy stående fra forrige som jeg synes er helt suveren som butikkvogn da den har tre hjul og er lett manøvrerbar. Sportsdelen er jeg også veldig fornøyd med. Kommer også til å kjøpe en brukt emmaljunga, enten mondial eller den andre store til vinterbruk da baggen på mb blir for liten til tykk vognpose.
 
Har en mountain buggy stående fra forrige som jeg synes er helt suveren som butikkvogn da den har tre hjul og er lett manøvrerbar. Sportsdelen er jeg også veldig fornøyd med. Kommer også til å kjøpe en brukt emmaljunga, enten mondial eller den andre store til vinterbruk da baggen på mb blir for liten til tykk vognpose.
Tenker du da bag og vinterpose i mars eller tenker du neste vinter igjen?
Ville trodd man stort sett har byttet til sportsvogn innen vinteren kommer etterpå og sånn som det har vært her de siste årene er ikke vinterpose nødvendig i mars.
 
Har veeeldig lyst på Stokke trailz[emoji7] elsker at den er så høy, i forhold til emmaljunga og bugaboo[emoji4]
 
Har en Emmaljunga Mondial til kommede storebror, er veldig fornøyd med den! God og stødig vogn. Storebror er 2,5 år i mars, så lurer litt på hvordan det blir med vognbruken til begge to da.. Er jo ikke sikkert han vil bruke vogn særlig mye lenger heller, vil ikke bruk unødig penger på ny vogn.
 
Skal bruke min gode svære simo vogn fra forrige [emoji38] liker den utrolig godt. Har nesten ikke brukt den, iallefall ikke det jeg hadde tenkt (vognhatende baby).

Jeg elsket bagdelen til Simoen vår, men vi kommer til å ha en aldersforskjell på rett under to år, så lurer liitt og snuser litt på søsken vogn.
 
Back
Topp