Vogn

Stokke [emoji173]️
 
Babyjogger city elite.... har allerede sportsdelen og tenker å kjøpe til bag. Litt i tvil, må sjekke størrelsen på bagen først...
Simoen til frøkna blir barnehagevogn nå fra høsten av, så må enten kjøpe helt ny vogn (og selge babyjoggeren) eller kjøpe bag til babyjoggeren... hmmmm
 
Vi hadde bugaboo buffalo til sistemann, veldig fornøyd! Eneste negative var at den var veldig rett i ryggen på øverste "hakket" i sitteposisjon, og neste hakk ble for lavt.
Kanskje der boor den igjen, men vi må nok ut og kikke når tiden nærmer seg :happy:
 
Jeg tror det blir Babyjogger City Elite her, selv om jeg ikke syns den er særlig pen å se på. Det er en del turmuligheter i nærheten med sti og sånt, og da tror jeg denne vil passe best for vår bruk. Selv om jeg gjerne skulle hatt en Stokke til kaféturer i byn:)
 
Har brukt emmaljunga tidligere, veldig fornøyd med alle modellene jeg har prøvd. Nå blir emmaljunga mondial delux (eller hva den heter) eller stokke trailz som jeg også sikler litt på :)
 
Vi har emmaljunga edge til førstemann. Når nr to kommer så trenger vi tvillingvogn, da jeg er mye hjemme alene.
Driver å vurderer bugaboo donkey duo eller emmaljunga viking 735.
 
Vi har allerede kjøpt en Emmaljunga Mondial Duo, da vi kom over en veldig bra deal. Foreløpig fremstår det som en fantastisk vogn, og vi liker den bedre og bedre for hver dag som går - men så klart, vi har jo ikke prøvd den MED en unge enda :p

Den er fantastisk!!!! [emoji847][emoji4] hadde den til snuppa og gleder meg til å ta den i bruk igjen!![emoji173]️[emoji7]
 
  • Liker
Reactions: LSB
Har en brio happy vogn som jeg er fornøyd med brukt til de to andre. Og en baby jogger City select søskenvogn etter min søsters to tette. Men det er en by vogn, perfekt til det. Men vi bor på landet og triller en del på grusvei. Og med 14 mnd mellom denne og kommende storebror, trenger vi en ny søsken vogn til daglig bruk. Men vil helst ha med 4 hjul, da jeg synes 3 juling er vinglete og lite ideelle for grus og terreng. Tips mottas med takk [emoji4]
 
Kjøpte Emmaljunga mondial til første.. den er pen, god og fantastisk å bruke på snø og is. Men vi syns den var veldig tung og tok mye plass i bilen. Den brukes nå til soving i barnehagen (skal selge den ganske snart). Vi har en britax vogn som storesøster bruker litt, litt sånn "ha i bilen" vogn. Denne gangen er jeg usikker på hva vi skal gå for.. men jeg er veldig sikker på at det blir en smal, trehjulsvogn. Enkel og som kommer seg inn i butikker osv.. Har ikke startet vogn søket enda [emoji51][emoji28]
 
Her blir det Stokke trailz [emoji7] Gleder meg til å gå på butikken og kjøpe den [emoji28]
 
Har emmaljunga Edge fra førstemann, men har fire faste hjul. Lurer på å kjøpe et nytt understell med svinghjul, angrer på at jeg ikke kjøpte det i utgangspunktet. Har også en emmaljunga city cross som jeg brukte som barnehagevogn. Og så har jeg en babyzen yoyo som gutten vår fortsatt bruker en gang i blant. Så har i utgangspunktet det jeg trenger fra før. [emoji4]
 
Her blir det to tette, så solgte emmaljunga city cross og har gått for søskenvogna Bugaboo Donkey. Kjempe fornøyd :)
 
Back
Topp