Vogn

Den heter abc design viper 4, de har den på salg til 5999 på babybanden :) har aldri hørt om merket før, men så/prøvde den først i butikk på babybanden også undersøkte jeg litt på nett. De selger den på jollyroom også og der står det litt mer info. Men billigere på babybanden. Er et tysk merke, virker som kvaliteten er ganske god :happy:

Takk! Da må jeg inn å lese litt:woot:
 
Jeg blir gal av å se på vogner, hva i alle dager skal jeg velge? Er det mulig å velge helt feil? Akkurat nå står jeg mellom Bugaboo Buffalo og Britax Go Next, men det er jo dyre vogner. Og hvilken er best av de to? Og finnes det noen som passer oss bedre? :arghh:
Buffalo er værtfall ei god vogn :D
 
De ligger begge i samme prisklasse så vidt jeg kan se, så jeg tror kanskje du blander modeller. Har også sett på Britax smile 2, og den er jo nesten halve prisen i forhold til de to andre. Jeg får ta meg noen testerunder i noen utstyrsbutikker etter hvert og se hva jeg faller for og er villig til å betale :joyful:
Ah. Da blandet jeg med smile 2. Jeg så på begge britax-vognene også. De er noe tyngre enn buffalo. Gir i hvert fall den følelsen. Du får ta deg en tur o butikk og ta på de, så kanskje det hjelper [emoji4] Dessuten er det mange fint brukte (spes buffalo) på finn om liker brukt(og å spare penger).
 
Vi kjøpte Bugaboo Buffalo brukt på finn.no for 7500. Minimalt med bruksmerker, sportsdel og ubrukt bagdel, og vi fikk med litt div. utstyr på kjøpet (en eller annen liten taske til å henge på vognen, regntrekk og søskenbrett).
Både min søster og jeg kjøpte buffalo brukt. Begge selgerne hadde byttet ut sin buffalo med bugaboo donkey (søskenvognen) når de ventet nytt barn, tar det som eit tegn på at de har vært fornøyd med bugaboo:)
Syns fremdeles det var en stiv pris, men ift ca 12000 ny er det overkommelig:)


Vi hadde easywalker qtro fra før. Veldig god vogn, men den var utslitt, hjulet datt av og det var umulig å få tak i reservedeler...
 
Nå ble det en Brio Go her :) Fikk tak i en veldig pent brukt en til 2500 inkl vinterhjul, regntrekk og myggtrekk. Føles godt å være ferdig med avgjørelsen! Så nå blir det brukt, blå vogn på jenta vår - kunne ikke brydd meg mindre om verken farge eller årgang [emoji23]
 
Vi skal dra og se på vogner neste uke. Jeg har egentlig bestemt meg for Stokke Trailz, men samboeren synes den er litt for dyr, så jeg har lovet å sjekke ut alternativene [emoji849][emoji5]
 
Jeg dro samboeren med innom jobben min for og vise han de vognene det sto mellom. Og nå har vi bestemt oss for Emmaljunga nxt90f :D
 
Nå ble det en Brio Go her :) Fikk tak i en veldig pent brukt en til 2500 inkl vinterhjul, regntrekk og myggtrekk. Føles godt å være ferdig med avgjørelsen! Så nå blir det brukt, blå vogn på jenta vår - kunne ikke brydd meg mindre om verken farge eller årgang [emoji23]
Blått er jo like fint til jente!
 
Jeg dro samboeren med innom jobben min for og vise han de vognene det sto mellom. Og nå har vi bestemt oss for Emmaljunga nxt90f :D
Du som jobber innenfor bransjen, hvorfor falt valget på denne? *nysgjerrig*
 
Vi skal dra og se på vogner neste uke. Jeg har egentlig bestemt meg for Stokke Trailz, men samboeren synes den er litt for dyr, så jeg har lovet å sjekke ut alternativene [emoji849][emoji5]

Hadde også bestemt meg for den. Men valget falt til slutt på cybex priam. Syns den virket like god som stokke sin.Kostet egentlig 11.000 på lilleprinsen, men de har tilbud på den ene fargen så fikk den til 8500 ca med rabattkode.
 
Hadde også bestemt meg for den. Men valget falt til slutt på cybex priam. Syns den virket like god som stokke sin.Kostet egentlig 11.000 på lilleprinsen, men de har tilbud på den ene fargen så fikk den til 8500 ca med rabattkode.
Så kjekt! Da skal jeg sjekke ut den. Er så ufattelig mye å velge i - og det gjelder jo ikke bare vogner - så jeg blir nesten helt sprø :nailbiting: Og så er jeg førstegangs, så jeg aner jo ikke hva man trenger av diverse utstyr heller. Kommer sikkert til å ende opp med altfor mye... Haha.
 
Så kjekt! Da skal jeg sjekke ut den. Er så ufattelig mye å velge i - og det gjelder jo ikke bare vogner - så jeg blir nesten helt sprø :nailbiting: Og så er jeg førstegangs, så jeg aner jo ikke hva man trenger av diverse utstyr heller. Kommer sikkert til å ende opp med altfor mye... Haha.

Haha helt enig! Måtte tilslutt bare bestemme meg for en vogn. Hadde brukt litt for mange timer på nettet å lest og leita :p

Er også førstegangs, så her må alt handles inn omtrent. Blir nok som du sier alt for mye xsmile9
 
Haha helt enig! Måtte tilslutt bare bestemme meg for en vogn. Hadde brukt litt for mange timer på nettet å lest og leita :p

Er også førstegangs, så her må alt handles inn omtrent. Blir nok som du sier alt for mye xsmile9
Har nå i det minste bestemt meg for at vi skal ha Stokke Steps-stolen. Har stått mellom den og Tripp Trapp, og jeg har nitenkt på dette dilemmaet de siste to månedene, så håper bare ikke alt skal ta så lang tid :wacky: Synes det kunne vært et litt mindre utvalg av ting. Hehe.

Men det blir nok mye, ja... Hjelper ikke på med noen litt over snittet interesserte besteforeldre heller :D
 
Du som jobber innenfor bransjen, hvorfor falt valget på denne? *nysgjerrig*
Ville ha et merke som har vogner av god kvalitet og som jeg vet det er lite reklamasjoner på. I tillegg ville jeg ha ei vogn som tar liten plass når den er sammenlagt. Jeg må ha mulighet til og ha sittedelen vendt mot meg. Svingbare hjul foran som kan låses. Også vil jeg at den skal se bra ut :)
Det sto mellom den, emmaljunga nxt90 bugaboo buffalo. De to andre er egentlig en god del lettere enn nxt90f. Men samboeren synes bugabooen er så stygg så han ville absolutt ikke bruke penger på den [emoji23] nxt90f har flat liggestilling og er lengre i ryggen enn nxt90. Så derfor falt vel egentlig valget på den [emoji14]
 
Ville ha et merke som har vogner av god kvalitet og som jeg vet det er lite reklamasjoner på. I tillegg ville jeg ha ei vogn som tar liten plass når den er sammenlagt. Jeg må ha mulighet til og ha sittedelen vendt mot meg. Svingbare hjul foran som kan låses. Også vil jeg at den skal se bra ut :)
Det sto mellom den, emmaljunga nxt90 bugaboo buffalo. De to andre er egentlig en god del lettere enn nxt90f. Men samboeren synes bugabooen er så stygg så han ville absolutt ikke bruke penger på den [emoji23] nxt90f har flat liggestilling og er lengre i ryggen enn nxt90. Så derfor falt vel egentlig valget på den [emoji14]
Aha! Hørtes ut som samme ønsker som meg, egentlig. Men jeg syns Bugabooen er tøff da, så uenig med samboeren din der! Må ut med målebånd for å se hvem som blir lengst, synes det sto på Emmaljunga sine sider at nxt90f bare var 89 cm full liggelengde? Det synes jeg hørtes kort ut...
 
Har nå i det minste bestemt meg for at vi skal ha Stokke Steps-stolen. Har stått mellom den og Tripp Trapp, og jeg har nitenkt på dette dilemmaet de siste to månedene, så håper bare ikke alt skal ta så lang tid :wacky: Synes det kunne vært et litt mindre utvalg av ting. Hehe.

Men det blir nok mye, ja... Hjelper ikke på med noen litt over snittet interesserte besteforeldre heller :D

Haha godt å høre at det ikke bare er jeg som sliter :hilarious: men tror nok den stolen er bra :happy:

Nå fikk jeg melding at vogna var klart til henting og xsmile9xsmile9
 
Aha! Hørtes ut som samme ønsker som meg, egentlig. Men jeg syns Bugabooen er tøff da, så uenig med samboeren din der! Må ut med målebånd for å se hvem som blir lengst, synes det sto på Emmaljunga sine sider at nxt90f bare var 89 cm full liggelengde? Det synes jeg hørtes kort ut...
Både bag og sittedel på bugaboo er nok litt større enn på nxt90f. Jeg husker ikke nøyaktige mål nå. Men for meg spiller det ikke så stor rolle da jeg uansett har babyjogger city elite som jeg kommer til å ta i bruk når jeg ikke føler det er så stort behov for at han skal sitte mot meg :)
Om du ønsker litt lenger brukstid ville jeg gått for bugabooen :)
 
Back
Topp