Vogn

ImageUploadedByBV Forum1482677113.634110.jpg

Jeg kjøpte Petite Cherie Heritage Duovogn. Den virker veldig god og trille med, og veldig lett og slå sammen og tar liten plass (noe som er veldig greit når man har liten bil)
 
Jeg kjøpte baby jogger city elite i dag på salg hos jollyroom. Jeg har hørt og lest så mye positivt om vognen, så jeg gleder meg voldsomt til å få den i hus. Kjøpte også en petite cherie vognpose, den så god og varm ut og er ment for vinteren.
 
Jeg kjøpte baby jogger city elite i dag på salg hos jollyroom. Jeg har hørt og lest så mye positivt om vognen, så jeg gleder meg voldsomt til å få den i hus. Kjøpte også en petite cherie vognpose, den så god og varm ut og er ment for vinteren.

Da kan jeg live deg at du blir fornøyd med vogna. Den er magisk og trille på alle underlag. Magisk god oppbevaringsplass og så lett å legge i sammen.
 
Emmaljunga city cross. Ville ha litt mindre bag enn Edge har. Liker godt emmaljunga. Solide og stødige vogner. :) har i tillegg enn urban jingle fra før.
 
Vi endte på Bugaboo Donkey, dette blir tredjemann og brødrene er 3 og 1 år :)
 
Stokke trailz her. Har babyjogger city elite til storesøster, men vil ikke bruke den som babyvign siden jeg synes den er litt ustødig og upraktisk i ulike situasjoner. Men storesøster elsker vogna si, og til den bruk er den supergod
 
Kjøpte en simo duo nå til kun baby, bag og sportsdel. Kjøpte også en tfk twinner lite til turer med mellomste og baby. Kommer til å trenge det ihvertfall til sommeren/høsten ved bhg levering. :)
 
Back
Topp