Vogn.. Tips?

Uten tvil emmaljunga, har hatt 2 ulike til begge mine, og de er solide og robuste. Eneste minuset er at de er tunge inn og ut av bilen, men det er de fleste vogner. :) og aldri en vogn med tre hjul eller svingbare hjul


Sent from my iPad using BV Forum
 
vi bestiller vogn fra tyskland :) TFK X4 :) med 4 hjul og håndbrems :) syns det er ett must her vi bor, med bakker rundt oss, og 2 litt dårlige rygger. alle barnevogner skulle hatt håndbrems syns jeg :) også kjøpe multi X baggen, så jeg kan ha barnet vendt mot meg i starten, når det skal begynne å sitte <3 må bestilles i good tid, men det går jo kjempe fint :D bestiller til svoger i dk, så vi slipper toll avgiften :D fort gjort og hente der :D
 
Hvilken side bestilte dere i fra i Tyskland da?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har tenkt mye på brio smile :) kjenner noen som har den modellen, kjempeenkel å legge sammen og få opp igjen, også kan man ha den lenge :) tar ikke mye plass heller :) kjempefint for oss som er en del ute å farter sommerhalvåret :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Den skal vi ha også! Helt genial spør du meg :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Den skal vi ha også! Helt genial spør du meg :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Var det vi fant ut også så tror vi går for den ^^ er vi heldige får vi kanskje en del til jul, skal i alle fall skrive ønskeliste(r) som er litt forskjellige til forskjellige familiemedlemmer :p tenkte det var lurt :D hehe


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp