Vogn og bilstol.

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Det er veldig tidlig enda og kommer ikke til å kjøpe noe før i desember. Men har begynt å tenkt og kikket litt... Har dere det?

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Bilstol:
Britax baby safe sleeper
ImageUploadedByBV Forum1371981031.489544.jpg

Understell til bilstol:
Britax B-smart. Har ikke bestemt meg for 3 eller 4 hjul.
ImageUploadedByBV Forum1371981075.351201.jpg ImageUploadedByBV Forum1371981086.814864.jpg

Her er sportsdel til B-smart understellet:
ImageUploadedByBV Forum1371981122.901535.jpg ImageUploadedByBV Forum1371981137.945332.jpg

Jeg kommer tilbake til denne tråden når jeg vet om det er en eller to :p

Hmm. Bilstol som kan brukes til baby Tilogmed 3 kg? Ser jeg feil? :p

Tror det blir maxicosi bilstol. Vogn vet jeg kun at ikke blir emmajlunga city cross. Må kikke litt :)

Jente født 24.02.2011 <3
Gravid igjen, med termin 21.02.2014 <3

Har allerede bestemt oss for vogn og muuuligens bilstol.
Kommer nok til å begynne å handle inn så smått når vi har vært på ultralyd og er over den magiske 12 ukersgrensa :)

Det er masse dyre ting som å handles inn og da er det greit å fordele det litt slik at ikke alt kommer med en gang.
Begynner med å holde av en viss sum i mnd.
Er en stund siden Turbotrollet var baby nå så :p

Her blir det denne(litt usikker på om vi går for denne fargen eller helsvart)
bugaboo-2013-buffalo-schwarz-petrol-2.jpg

Er dette en typisk guttefarge? :p

Og denne bilstolen
prod_000000_pebble_jetblack-1.jpg

Er egentlig greit å begynne tidlig å tenke slik at man kan få med seg eventuelle tilbud som kommer iløpet av tiden ;)

Ååå, dette gleder jeg meg til <3 Har med de to første kjøpt brukte vogner og denne gangen har jeg og sambo blitt enige om at vi skal kjøpe ny :) Så vi skal ha en ny Emmaljunga vogn <3 Men usikker på om det blir Edge Duo eller den danske modellen Big Star Supreme, som er hele 98!! cm i bag'n :O Vil ha stor babyvogn jeg, som holder lenge :) blir en av disse modellene: ImageUploadedByBV Forum1371982837.501180.jpgImageUploadedByBV Forum1371982847.468387.jpg

Veldig lyst på tfk twinner tvist duo ;-) leier vel sete av if igjen ;-)

Hmm. Bilstol som kan brukes til baby Tilogmed 3 kg? Ser jeg feil? :p

Tror det blir maxicosi bilstol. Vogn vet jeg kun at ikke blir emmajlunga city cross. Må kikke litt :)

Jente født 24.02.2011 <3
Nei den kan brukes tom 10 kg. Men det er den som anbefales til premature. Men kan brukes til alle, testet sammen med vanlige bilstoler...

Nei den kan brukes tom 10 kg. Men det er den som anbefales til premature. Men kan brukes til alle, testet sammen med vanlige bilstoler...

Ahaaa :)

Jente født 24.02.2011 <3

Har allerede bestemt oss for vogn og muuuligens bilstol.
Kommer nok til å begynne å handle inn så smått når vi har vært på ultralyd og er over den magiske 12 ukersgrensa :)

Det er masse dyre ting som å handles inn og da er det greit å fordele det litt slik at ikke alt kommer med en gang.
Begynner med å holde av en viss sum i mnd.

Er egentlig greit å begynne tidlig å tenke slik at man kan få med seg eventuelle tilbud som kommer iløpet av tiden ;)
ja det er nok lurt å få med seg tilbud. Her har vi allerede pengene tror jeg, feriepenger og igjen på skatten :)

Ååå, dette gleder jeg meg til <3 Har med de to første kjøpt brukte vogner og denne gangen har jeg og sambo blitt enige om at vi skal kjøpe ny :) Så vi skal ha en ny Emmaljunga vogn <3 Men usikker på om det blir Edge Duo eller den danske modellen Big Star Supreme, som er hele 98!! cm i bag'n :O Vil ha stor babyvogn jeg, som holder lenge :) blir en av disse modellene: Vis vedlegget 19641Vis vedlegget 19642
Enig med deg i at stor bagvogn er bra!!! :)

Ja :) Har prøvd litt av hvert nå, og jeg savner å ha en vognbag som varer lenger enn 5 mnd. Tror vi har funnet noe som funker nå :) Skal til Danmark til høsten og se forskjellen på de to bagene, Supreme og Edge duo for å se hvilken vi vil ha :)

Bugaboo cameleon. :)

Hva koster det? If medlem? Forsikring der?

109 i mnd med izofix, og 90 (?) Uten.. er forsikring i bil ja, kan finne link senere når jeg er på dataen ;-)

Denne skal jeg følge godt med på ;)
Har så smått tenkt simo eller brio, men det kan fort endre seg. Skal ha gode hjul i vertfall.

Vi har bestemt oss for Maxicosi cabriofix med isofix som bilsete, og Tfk Joggster Twist vogn ;)
Muligens det blir en brukt simo som bhg. vogn. Har god tid heldigvis ;)

Vogn:

tfk bag.jpg
tfk-joggster-twist_271_2013-03-19-18-52-02.jpg

(Vet ikke hvilken farge enda, men den hvite er også pen :))
Bilstol:

ln1746_1

Bilstolen er ikke 100% sikker på enda, det er vel ikke isofix på dette?

Nr. 2 er på vei ~ 20. Februar 2014

Vi har emmaljunga navydream (som grey flowers bare i blå) fornøyd med den, selv om den er litt tung, men med søskenbrett kan vi trille til barnehagen :)

Vi har også 3 bilseter
et britax som jeg er veldig fornøyd med, et acta graco og et maxi cosi er ikke fornøyd med maxi cosi da det kun er 3 punkts sele, men når man er førstegangs å ikke vet bedre så kan man takke seg selv.

Back
Topp