Vogn med 2 små

Aprilbaby

Forelsket i forumet
Sommerfuglene 2017
Venter ny pode i juni og greier ikke bestemme meg for hva jeg skal gjøre i forhold til barnevogn. Har en Brio happy som gutten min bruker i BHG men ser ikke for meg å bruke den til nestemann...tenker den kanskje bare kan stå i BHG. Er ikke særlig fornøyd med den alikevel. Men det er kanskje råflott med ny vogn? [emoji13] har veldig lyst på en ny emmaljunga (super viking eller duo edge), kan jo bruke ståbrett på begge....men blir forferdelig usikker. Det er vel flere her som har fått igjen eller som venter flere, hva skal/har dere gjort?
 
Her kommer lillesøster til å arve vogna etter storesøster. Har edge duo og er veldig fornøyd med den da. Kjøpte en egen eldre barnehagevogn til henne da hun startet i bhg. Hun sover i vogna på dagtid enda, men har en babyjogger city mini som får bli hennes sovevogn ;) Synes du skal gjøre akkurat som du vil så lenge økonomien tillater det :) Eventuelt finnes det jo mange pent brukte emmaljungaer så det kan jo evt bli et kompromiss?
 
Om du i utgangspunktet ikkje er så fornøyd med den vogna du har og har råd til det ville eg kjøpt ny/brukt ;) Fryktelig kjipt med vogn ein ikkje liker.
Her kom lillebror såpass kjapt etter førstemann så vi kjøpte dobbelvogn (14 mnd mellom) men har brukt vogna etter storebror mest :) (fikk ei vogn gratis til å bruke som sovevogn i bhg)
 
Venter ikke en ny før eventuelt lenge... 3 - 4 år minst, men om jeg ikke var fornøyd med den vognen vi opprinelig hadde. Ville jeg nok kjøp en søsken vogn av den smale typen, og bruk den andre som sovevogn til storebror i bhg og hjemme i helgene.
 
Back
Topp