Vogn i barnehagen

Silje_85

Glad i forumet
Dere som har vogn i barnehagen, har dere egen vogn der, eller bruker dere den samme som hjemme?

Skal jo ikke i barnehagen før til høsten, men det jeg lurer på er om jeg må kjøpe to vogner til barnehagen, eller om jeg bare skal ta den jeg har, og heller ta den med hjem hvis jeg trenger den hjemme i helger og sånn.. blir fort dyrt hvis jeg skal kjøpe to vogner, og to vognposer til.. Men det er vel mest praktisk å ha egen vogn i barnehagen..
 
vi har ikke fått plass i barnehagen enda men jeg har tenkt på det med vogn. vi har hund som må luftes og vi går mye tur og er avhengig å ha vogn hver dag. så vi må nok kjøpe ei til å ha i barnehagen men da tenker jeg på å kjøpe ei god trille,enten emmaljunga si eller teutonia? si. tror dei ligger på rundt 3000 i pris og så kom jeg på at jeg må kjøpe en vognpose til[&:] blir fort dyrt. .
 
Vi har to vogner, så den ene står i barnehagen hele tiden. Fant ut det ble bare stress å ta med vognen hjem hele tiden.. Men vi kjøpte en ganske billig vogn til å begynne med da, så den ble barnehagevogn.. Simo vognen kjøpte vi litt før hun skulle begynne i barnehagen.. For vi måtte ha ny vogn til neste baby uansett.. Billigvognen het Creeps.. Men den er ullstendig brukbar! [:)]
Klart det blir dyrt å kjøpe 2 ordentlige vogner.. Vi har skinnpose som vi bruker i vognen hjemme, til barnehagevognen kjøpte vi dunposen på KID, så har de dyne over.. KJEMPE varm!! [:)]
 
Her står simovognen fast i bhg. Orker ikke å løfte den ut og inn av bilen. Har bare liten trille hjemme. Fungere greit i det daglige. Bruker også akebrett mye på tur her hjemme.
 
Vi har tfk vogna i bhg.
Den står ofte der, er plass til det.
Så enten trilelr vi henne hjem, drar på akebrett eller dytter på sykkel[:)]
Så lenge vi alltid går til og fra ser jeg ingen behov for 2 vogner, men skulle jeg kjørt for å levere, så hadde jeg sikkert hatt en vogn hjemme og en fast sovevogn i bhg.
 
Vi har simoen i bhg, den er størst og lunest, og oppi er det en god og varm voksipose [:)]

Hjemme har vi en quinny freestyle som jeg har kjøpt brukt, men med en simo thermopose oppi. Bare for å slippe å huske å drasse med seg vogna frem og tilbake og for at jeg skal ha en vogn stående til å kunne gå tur med selv på ettermiddagen hvis jeg skal gå på butikken og ikke kjøre. [:)]
 
Vi kjøpte ei egen vogn til å ha i barnehagen. Hadde også to vognposer, så var bare ta med den ene til barnehagen.
Men ser det er mange foreldre som tar med seg vogna i slutten av uka, eller på enkelt dager. Så begge deler går jo bra.
Jeg tror om jeg hadde vært i deres situasjon med to stk, hadde jeg enten brukt vogna dere har, eller kjøpt ei billig søskentrille.
 
Er det faktisk bare Dennis sin barnehage som har vogn?[8|][:D]
Er selvfølgelig superglad for det!! De har tvillingvogner som "rommer" de minste, også har de sånn stor trillevogn med plass
til de litt større barna. Har i grunnen aldri tenkt på at man skulle hatt egen vogn i bhg...[:)]
 
Her har vi to vogner... Vi kjøpte en veldig billig brukt vogn som funker helt fint som sove vogn i bhg...
 
Siden dette er vår nr tre har det hopet seg litt opp med vogner her så vi har en egen en til sovevogn i barnehagen. Deilig å slippe å dra den frem og tilbake. Tok kombivognen dit. Tenker liksom at den er best å sove i og lunest. Hjemme har vi en quinny vogn og en emaljunga scooter vi bruker. Scooteren er forresten en vogn jeg kan anbefale.
 
vi har en fast i barnhagen, kjøpte en brukt emaljunga vogn til 2000 kr og en brukt voksipose til 1500 med ekstra sommerdyne.

så har jeg de vognene jeg kjøpte ny hjemme.. blir sjelden brukt men men[:-]
 
vi har tfken stående i bhg i uka, og tar den med hjem i helga og ved fridager. har en trille hjemme vi bruker på shiopping og slikt.
 
har gå-avstand (3 min), så her bruker vi samme vognen i barnehagen som hjemme[:)]

ser i barnehagen at noen velger å ta vognen med seg feks i helgene, andre tar bare soveposen med eller de lar alt stå[:)]
 
ORIGINAL: Hanne K.T

Vi har to vogner, så den ene står i barnehagen hele tiden. Fant ut det ble bare stress å ta med vognen hjem hele tiden.. Men vi kjøpte en ganske billig vogn til å begynne med da, så den ble barnehagevogn.. Simo vognen kjøpte vi litt før hun skulle begynne i barnehagen.. For vi måtte ha ny vogn til neste baby uansett.. Billigvognen het Creeps.. Men den er ullstendig brukbar! [:)]
Klart det blir dyrt å kjøpe 2 ordentlige vogner.. Vi har skinnpose som vi bruker i vognen hjemme, til barnehagevognen kjøpte vi dunposen på KID, så har de dyne over.. KJEMPE varm!! [:)]


Den har jeg og er kjempefornøyd! [:D] Vet mange har klaget på den, men jeg har den første modellen som kom ut, og den er mer holdbar enn den de har nå. [:D]
Jeg tenker å kanskje kjøpe ei brukt vogn til barnehagen jeg... skal jo stort sett bare sove i den og trille litt tur kanskje. Når vi enn får plass da vel og merke! [:'(]
 
Vi har en simo kombi som står i bhg og en brio go pluss en trille hjemme. Men her går lillegutt 60% da, så da hadde vi måtte drasse med vogna fram og tilbake hver dag..
 
Vi har to vogner og to poser gitt, ble lettest slik.
Og da vet jeg at lillegullet ligger trygt[:)]

Har emmaljunga i bhg og mountain buggy hjemme[:)]
 
ORIGINAL: huzky

vi har tfken stående i bhg i uka, og tar den med hjem i helga og ved fridager. har en trille hjemme vi bruker på shiopping og slikt.


Bruker mye bæremeis nå[:)] til og fra bhg når jeg ikke har bil
 
ORIGINAL: Frøgen*

Er det faktisk bare Dennis sin barnehage som har vogn?[8|][:D]
Er selvfølgelig superglad for det!! De har tvillingvogner som "rommer" de minste, også har de sånn stor trillevogn med plass
til de litt større barna. Har i grunnen aldri tenkt på at man skulle hatt egen vogn i bhg...[:)]


nei,har vogner i vår bhg og [:)]
 
Nå sover Martine inne i seng i barnehagen. men vi har søkt om overflytting til annen bhg fra august, så hvis vii får plass til henne i ny bhg, så vet jeg ikke hvordan det blir.. om hun gjerne må ha vogn å sove i, eller om hun kan fortsette å sove inne.. men hvis vi må ha vogn, så kommer vi til å kjøpe en billig på finn og ta med.. setter ikke en vogn til over 7000 kr i barnehagen.. blir fort translet og stygg der..
 
Back
Topp