Vite kjønn tidlig!

Vilsågjerne101

Elsker forumet
Hvor tidlig fikk dere vite kjønn på deres prins/prinsesse?
Skal på en ul på mandag,da er jeg 14+5. Kan man se kjønn da?
 
Kommer an på den du er hos ultralyd hos, samt hvordan fosteret ligger. På privat UL spurte hun om vi ville vite det og vi sa ja. Da var jeg 14+5 :) Var hos gyn mandagen i uken før og da ville han ikke gjette fordi det var for tidlig.

Vil tro at du er langt nok til at de fleste kan se det nå!
 
Fikk vite det igår, 15+4. Hun mente på jente, men kunne ikke si 100%
 
Fikk vite i går på 16+5. Er en gutt mente legen,som han sa så var ingenting sikkert før fødselen men han var rimelig sikker i sin sak.
 
Var 14+4:) Så ganske lett at det var en liten gutt inni der:p Men kommer veldig an på hvordan fosteret ligger.
 
Var 14+4 (eller 15+0 som legen mente) på tirsdag. Han synes det så ut som en gutt, men det kunne også være en jente :p
 
Fikk vite sist svangerskap da jeg var 14 + et eller annet at det var en gutt, og det var jo helt feil! Så hvis du får høre noe så tidlig ville jeg ikke stolt på det :)
 
Jeg var på ultralyd på torsdag, 16+0. Jeg ga beskjed om at jeg vil vente til OUL for å vite kjønn, siden samboer ikke var med på torsdag. Men fosteret lå uansett slik til at han sa at han ikke så hvilket kjønn det var uansett... så håper han/hun er mer villig til å vise seg fram når vi skal på OUL om tre uker, vil jo gjerne vite kjønn :)
 
Fikk vite 13+6 at det var en gutt, ingen tvil sa jordmoren. Er nok lettere å se tidlig når det er en gutt:)
 
Uke 12/13 fikk vi beskjed om en liten gutt, (de ser vist like ut rundt disse ukene). Men nå på oul kunne vi se ei lita jente ^^ 18+4
 
Jeg er 15+3 og fikk vite på TUL igår at vi definitivt venter en gutt. Vi har en gutt fra før, og jeg har vel kanskje håpet litt på ei jente (om det er lov å si høyt). Blir veldig veldig glad og stolt om det er en guttebass til altså :)

Men, fikk blant annet dette ultralydbildet (se bilde). Er det ganske sikkert en gutt? Bildet er tatt underifra, så man ser lårbeina og en tut i mellom :)IMG_6202.jpg
 
Jeg er 15+3 og fikk vite på TUL igår at vi definitivt venter en gutt. Vi har en gutt fra før, og jeg har vel kanskje håpet litt på ei jente (om det er lov å si høyt). Blir veldig veldig glad og stolt om det er en guttebass til altså :)

Men, fikk blant annet dette ultralydbildet (se bilde). Er det ganske sikkert en gutt? Bildet er tatt underifra, så man ser lårbeina og en tut i mellom :)Vis vedlegget 226664

Vil si det der en en liten gutt [emoji1] vi fikk bilde fra samme vinkel bare at der er det helt flatt imellom [emoji28] Har også en gutt fra før :)
 
Back
Topp