Vite / ikke vite kjønn ?

For meg er det helt utenkelig å ikke vite. Jeg kan nesten ikke vente med å vite hvem som gjemmer seg i magen [emoji173]
 
Vil vite! Har kjelleren full av jenteklær [emoji4]
 
Vil vite det :) pga alt det praktiske. Og fordi æ bare må vite det [emoji14] lik å være forberedt på alt :)
 
Er veldig ambivalent. Vil helst ikke vite denne gangen. Vil ha spenningen der. Samtidig er jeg redd for å miste tilknytning til den lille i magen. Sist snakket jeg jo til jenta mi i magen Nå blir det liksom bare "du der inne".. men tiden får vise. Vurderte å be jordmor bare skrive det på en lapp og legge den vekk. Men da blir sikkert nysgjerrigheten for stor ..
Vi er også ambivalente:) vil vite men allikevel ikke. Spennende å ikke vite, men nysgjerrigheten min vil ta overhånd [emoji85][emoji13]
 
For meg er det helt utenkelig å ikke vite. Jeg kan nesten ikke vente med å vite hvem som gjemmer seg i magen [emoji173]

Signerer denne :) Kunne ikke falle meg inn ikke å spørre hva slags kjønn det er. Enig med den som sa at det er vanskelig nok å prøve å velge navn for det ene kjønnet, men også i forhold til det praktiske. Og så synes jeg det er ekstra koselig å se for meg en gutt eller jente inni der etter hvert. Synes det er like spennende å se hvem som kommer ut om vi er ganske sikre på kjønnet :D
 
Vi kjøpte inn sist klær som var kjønnsnøytrale. Er så sykt imot den vannvittige kjønnsfordelingen som er. Vi vil ikke vite og syns det er litt av spenningen med å gå gravid :)
 
Vil vite! :happy: Hadde ikke klart å ikke vite :p
 
Vi kjøpte inn sist klær som var kjønnsnøytrale. Er så sykt imot den vannvittige kjønnsfordelingen som er. Vi vil ikke vite og syns det er litt av spenningen med å gå gravid :)

Vi har ikke vist og har syntes det va spennende men tror nok også det er koselig å vite. Lurer litt på om vi vil vite denne gangen, men kanskje holde det litt for oss selv, de kan jo ta feil, litt den jeg er redd for.
 
Har du samme symptomer og følelser som med de første? Her er veldig forskjellig men føler fortsatt at det sikkert bare er en luring hehe

Hadde egentlig veldig ulike svangerskap, men felles for begge var lite (første) og ingen (andre) oppkast. Mye uggen og småkvalm da. Ellers var mye ulikt: kløe, halsbrann, bekkenløsning osv.
Så får jeg plutselig hypermesis så greit, da skal jeg tro det blir motsatt kjønn [emoji14]
 
Vil vite! Er så nysgjerrig :-D men tenk så gøy det hadde vært å ikke vite! Skulle ønske jeg klarte å vente..
 
Vil [emoji5] helst i går [emoji23][emoji23] beundrer virkelig dere som klarer å vente. Jeg er dessverre litt for kontrollfrik [emoji28]
 
Back
Topp