Vite / ikke vite kjønn ?

TredjeBulken

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
Vil der vite hva dere får?

Vi har ikke vist tidligere og likt det, men har to jenter og er sikker på at denne gangen blir det mye «nå kommer vel gutten» taler så lurer på å vite det slik at iallfall vi vet. Usikker.
 
Usikker. Vil helst vite av praktiske årsaker. Også er jeg veldig nysgjerrig [emoji85] mannen vil helst ikke vite...
 
Rent praktisk i forhold til klær, utstyr å sånn vil jeg jo gjerne vite, men på mange måter vil vi vente :) Har ei jente fra før men hun var født på våren så frykter det blir lite arveklær i starten uannsett :)
 
Vi vil vite :) Mistet en liten gutt i uke 16 i november, så har et lite håp om gutt på grunn av det. Men blir selvfølgelig glad uansett hva det blir! Alt for spent til å klare å vente helt til fødselen :nailbiting:
 
Litt usikker. Visste med mine 3 første . Kanskje artig å ikke vite det denne gangen :)
 
Rent praktisk i forhold til klær, utstyr å sånn vil jeg jo gjerne vite, men på mange måter vil vi vente :) Har ei jente fra før men hun var født på våren så frykter det blir lite arveklær i starten uannsett :)
Det er veldig kjekt å ikke vite, en ting som er spesielt det er å ta den telefonen og si at det ble... istedefor når er... født.
 
Vi vil vite av praktiske årsaker som f.eks. innkjøp av klær. Kjenner det er lenge å vente siden jeg allerede har begynt å se på babyklær. Vi har også bestemt oss for å holde kjønnet for oss selv fram til fødselen, jeg synes det er litt kos med noe som bare vår hemmelighet :)
 
Har ingen som helst behov for å vite. Det er helst folk rundt meg som blir mest frustrert over å ikke vite, ikke vi som faktisk skal ha ungen. Jeg syns at det å ikke vite er verdens største overraskelse.
 
Jeg vil ikke vite, samboer vil vite. Jeg viste ikke med dattra mi for 19år siden så da tenker jeg at samboer kan få gleden den hær gangen. Å med UL hver 4uke så trur jeg at jeg fort hadde sett det uansett.
 
Vil vite [emoji5] ville også vite med han vi har fra før og angrer ikke på det [emoji173]
 
Vi vil vite, fordi vi helst vil ha navn klart på forhånd. (Selvfølgelig kan man ha både gutte- og jentealternativ, men det blir rett og slett for mye for oss, syntes det var helt utrolig vanskelig bare med jentenavn sist!)
 
Er NØDT til å vite! For nysgjerrig til å gå 40 uker uten å vite [emoji87][emoji85]
 
Er veldig ambivalent. Vil helst ikke vite denne gangen. Vil ha spenningen der. Samtidig er jeg redd for å miste tilknytning til den lille i magen. Sist snakket jeg jo til jenta mi i magen Nå blir det liksom bare "du der inne".. men tiden får vise. Vurderte å be jordmor bare skrive det på en lapp og legge den vekk. Men da blir sikkert nysgjerrigheten for stor ..
 
Back
Topp