Vis meg ditt tørkestativ- med babyklær

Ja, tror det er milo uten parfyme
Den vanlige rosa miloen har parfyme. Jeg kjøpte noen ullklær brukt, som hadde blitt vasket med den. To runder i vaskemaskinen med parfymefri milo, og de lukter FREMDELES parfyme. :/ Det er det ingen av de andre klærne jeg har kjøpt som gjør.
 
Den vanlige rosa miloen har parfyme. Jeg kjøpte noen ullklær brukt, som hadde blitt vasket med den. To runder i vaskemaskinen med parfymefri milo, og de lukter FREMDELES parfyme. :/ Det er det ingen av de andre klærne jeg har kjøpt som gjør.

Hmm Ok. Jeg har hatt atopisk eksem hele livet, så sjangsen er stor at lillegutt får det!
Er det neutral som er beste uten parfyme? Bruker dere tøymykner?

Beklager dumme spm :p tenker ikke så mye på det ift meg selv lenger nå.
 
Hmm Ok. Jeg har hatt atopisk eksem hele livet, så sjangsen er stor at lillegutt får det!
Er det neutral som er beste uten parfyme? Bruker dere tøymykner?

Beklager dumme spm :p tenker ikke så mye på det ift meg selv lenger nå.

Har selv atopisk eksem og bruker milo uten parfyme på ull og blenda sensitiv (flytende) eller coop sin uten parfyme (flytende) på annet tøy. Synes ikke klærna blir rene med neutral.

Krysser fingrene for at gutten deres slipper unna :) Her slapp storebror unna eksemen, men er spent på lillesøster.
 
Har selv atopisk eksem og bruker milo uten parfyme på ull og blenda sensitiv (flytende) eller coop sin uten parfyme (flytende) på annet tøy. Synes ikke klærna blir rene med neutral.

Krysser fingrene for at gutten deres slipper unna :) Her slapp storebror unna eksemen, men er spent på lillesøster.

Jeg håper virkelig at lillegutt nå slipper. Vært ganske plagsomt oppigjennom! Mye grining og vondter! Vil tro det er lettere å ha det nå med kremer osv, enn når jeg(og sikkert du) vokste opp:)

Bruker du noe tøymykner på handkler osv eller?
 
Jeg håper virkelig at lillegutt nå slipper. Vært ganske plagsomt oppigjennom! Mye grining og vondter! Vil tro det er lettere å ha det nå med kremer osv, enn når jeg(og sikkert du) vokste opp:)

Bruker du noe tøymykner på handkler osv eller?

Lite, bruker helst bare tørketrommelen for å få klær myke :) Har brukt litt av comfort sensitive i mine klær da jeg ikke reagerer på den, men mest for at de skal lukte godt. Bruker vell og merke 1/4 av anbefalt dosering av den.
 
Hmm Ok. Jeg har hatt atopisk eksem hele livet, så sjangsen er stor at lillegutt får det!
Er det neutral som er beste uten parfyme? Bruker dere tøymykner?

Beklager dumme spm [emoji14] tenker ikke så mye på det ift meg selv lenger nå.
Milo har en hvit flaske også, den er uten parfyme. Funker veldig bra på ull og silke.

På alt annet bruker jeg Neutral.

Jeg bruker ikke noen form for tøymykner.
 
Hmm Ok. Jeg har hatt atopisk eksem hele livet, så sjangsen er stor at lillegutt får det!
Er det neutral som er beste uten parfyme? Bruker dere tøymykner?

Beklager dumme spm :p tenker ikke så mye på det ift meg selv lenger nå.

Jeg bruker Nøytral både vaskepulverer og tøymykner.
 
Den vanlige rosa miloen har parfyme. Jeg kjøpte noen ullklær brukt, som hadde blitt vasket med den. To runder i vaskemaskinen med parfymefri milo, og de lukter FREMDELES parfyme. :/ Det er det ingen av de andre klærne jeg har kjøpt som gjør.

Husker ikke hva det står på den vi har (orker ikke gå ned og sjekke). Men både jeg og sambo har sensitiv hud og kjøper aldri vaskemiddel med parfyme. Lukter ingenting av klærne jeg har vasket [emoji5]
 
Har vasket nesten alt av klær fra 50-62, ulla ligger forsatt å venter på den første vasken [emoji4] har lenge trodd jeg har alt for mye klær i de minste str men det har jeg ikke alikevell, såg så mye ut inni skapet men sykt lite når det kom på tørkestativet [emoji23]
5936449ee3df5a735f7f1d0975d9ab1f.jpg
 
Ikke vaska noe enda jeg
 
Rema1000 sitt vaskepulver er uten parfyme og har gjort det bra på tester [emoji4]
 
Back
Topp