Vippestol

Ratttata

Blir kjent med forumet
Skal alle dere kjøpe vippestol ?

Her i huset er vi litt usikker om man behøver det, hva er deres erfaringer?, hørt eller opplevd....

Evt andre alternativer isteder for vippestol ?
 
Ja, jeg kommer til å kjøpe vippestol [:)]
Da kan den lille se på når jeg f.eks rydder...

 
Ja tenkte at det sikkert er ett kjekt hjelpemiddel å ha. Svigermor er litt frustrert over alt vi har kjøpt/anskaffet. Hun er redd det hun ikke får kjøpe noe til barnebarnet [:D]  Så tenkte å tipse henne om å kjøpe en vippestol da [:D]
 
Ja, vi har det! [;)]
 
Har ingen erfaringer med det. Men ser at venner av meg bruker det og syns det er veldig greit.
 
Leste en plass at barnet blir roligere hvis den ser deg og ikke bare ligger på gulvet eller i vuggen [:)]
 
Vi har kjøpt vippestol vi. Baby bjørn sin.. syns den virker veldig bra.
Et vennepar var i alle fall veldig fornøyd med den! [:)]
 
blir kanskje en vippestol her, litt usikkre enda.. men regner med att vi får den min kjære bror har brukt[:D] siden den ikke er så gammel..
 
men fortsatt litt usikkre.. vet jo ikke hva man får til jul liksom..:P hehe..
 
Eg har vippestol etter Jonas (babybjørn sin)brukte den ein del til jonas,kommer nokk til å bruke den nå også
 
Det kjøpte jeg på fredag! Var på lagersalg til Stera-produkter, og fikk en veldig rosa en(var kun det igjen) til kun 300,- kr. Rosa, men myk og fin, da[;)] Var kjempenedsatte priser der, men de har visst kun lagersalg ca. 2 ganger i året. (Dette er i Oslo).
Har hørt andre si at det er fint å ha vippestol, for da tar de med seg barnet rundt i huset, når de gjør forskjellige sysler... som å vaske opp etc.
 
Ang. lagersalget, så visste jeg det ikke før fredag ettermiddag, og det var kun på torsdag og fredag de hadde det, så jeg fikk dessverre ikke spredt budskapet her, men jeg har skrevet meg på maillista dems nå, så neste gang, (til våren), skal jeg gi beskjed om at det er lagersalg igjen. Var en del fint til sterkt reduserte priser der!
 
 
Vi har hund, så har kjøpt lekegrind.. den kan rusterers i to høyder.. akkurat som barnesengene[:D]
 
Snakket med fysioterapauten min, og hun anbefalte heller å la babyen ligge.. enn å sitte i vippestol. Men det er sikker en smakssak.. de blir jo ikke sittende der i timesvis[;)]
 
ORIGINAL: jente_88

Ja, jeg kommer til å kjøpe vippestol [:)]
Da kan den lille se på når jeg f.eks rydder...



 
vi har kjøpt ein fisher price me ole brumm theme
 
ORIGINAL: MrsPink

Ja, vi har det! [;)]

Har ingen erfaringer med det. Men ser at venner av meg bruker det og syns det er veldig greit.
 
e litt usikker på ka me ska ha her med tanke på plassmangel[&:]
tenke det må jo ver greit me ein vippestol for den kan du ta me deg rundt omkring, bler litt vanskeligere å flytta lekegrinå øve alt[:)]
 
Vi har fått tak i vippestol.. Babybjørn sin. den kan de jo bruke til de er 4år ca[:D]
genial
 
Har kjøpt Fisher Price Rainforest Swing vi.
Den husker frem og tilbake, spiller musikk og har en uro over stolen.[;)]
Tantebarnet mitt har prøvd den ut, og var ihvertfall FRA seg av begeistring!



 
skal nok ha det ja . her i huset er det svigermor som skal kjøpe den :D
 
Har vippestol etter Michelle, men hun hatet å være i den, likte seg mye bedre på gulvet! Ble brukt til grøtspising i starten, da var den kjekk!
 
Vi har en sånn Fisher Price Swing fra Emilie var liten. Det mest geniale kjøpet vi gjorde tror jeg [;)] Så håper lille jenta setter like stor pris på den !
 
Back
Topp