Vippestol

Silllje88

Blir kjent med forumet
Når kan man begynne å bruke vippestolen? Har sånn baby bjørn vippestol.. Lillebror er 4 uker imorgen, har ikke begynt å bruke stolen ennå, men tenkte om det kanskje er greit han sitter der 5 min mens jeg er i dusjen foreks...?? Eller er det fortidlig? Husker ikke når jeg begynte å bruke den til storesøster..
 
Bruker den til min nå, han er 4 uker. Han sitter mer på rumpa i bilstolen enn vippisen, så tror ikke det er et problem. Er kun i nødstilfeller uansett (dusj og do og slikt).
 
Har helt glemt å sette den frem! Kanskje jeg må teste den ut i morgen da! Hun er jo syv uker gammel i morgen!:)
 
Mini koser seg veldig i vippestol en, blei en liten redning når han grein så mykje, stilna heilt og blei veldig trøtt av den :) så bare pluss for oss.
 
Helsesøster ville helst ikke at vi brukte den, men leste at en fysioterapeut sa det var greit så lenge det ikke var mer enn en halvtime av gangen, så da er det jo greit :) en må jo ha noe de kan sitte i når en er i dusjen, ved middag,dobesøk og når en etter hvert skal introdusere fast føde :p og som BMC skriver, så sitter de jo mer oppe i en bilstol ..
 
Brukes ved samtlige daglige gjøremål :p 2 hender ledig og lillemor følger iherdig med på hva som skjer rundt! Er hum våken så er der vippestol eller armen som gjelder ;-)
 
Back
Topp