Vippe extensions

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Jeg vurderer å prøve det for jeg er så dritt lei av å ta på mascara også blir det aldri likt på vippene. Den ene blir perfekt med fin lengde, men den andre er det nesten ikke lengde på og får aldri til lik lengde med mascara. Har prøvd mange forskjellige mascara. I tillegg skulle jeg ønske jeg hadde hatt tid til å sminke meg før jobb om morgenen, noe jeg sjeldent får tid til for da må jeg opp kl 5 om morgenen. Så da tenkte jeg at vippe extensions kunne være noe å prøve.

Har du vippe extensions? Er du fornøyd?
Hvor ofte fyller man på?
 
Jeg har hatt vipper i snart frem år. Super fornøyd så lenge du går til utdannet folk og ikke bare etter de som er billigst. Jeg brukte et år å gå fra sted til sted, og opplevde mye rart i den tiden. Alt fra for tunge vipper til mine egne, til vippeteknikker som limte alle mine sammen. Jeg fyller på i røytetider hver andre uke(må se det ann) ellers fyller jeg på hver tredje uke, noen mister mye vipper og hår og andre ikke. Vi er forskjellige, og jeg liker ikke å ha lite vipper igjen, så jeg går heller oftere enn å vente for lenge. Jeg er super fornøyd, kan ikke tenke meg å gå tilbake til mascara. Men som sagt gå til et sted som er godkjent og anbefalt, for mange av mine venninner går til «billig» steder, og for det første er det ikke pent, og for det andre er det øynene dine(limet kan gjøre deg blind om de ikke vet hva de gjør). Så viktig å vite at de vet hva de driver med. Hvor bor du? I Oslo vet jeg hvertfall to steder du kan gå som er trygge og flinke[emoji4]
 
Jeg har hatt vipper i snart frem år. Super fornøyd så lenge du går til utdannet folk og ikke bare etter de som er billigst. Jeg brukte et år å gå fra sted til sted, og opplevde mye rart i den tiden. Alt fra for tunge vipper til mine egne, til vippeteknikker som limte alle mine sammen. Jeg fyller på i røytetider hver andre uke(må se det ann) ellers fyller jeg på hver tredje uke, noen mister mye vipper og hår og andre ikke. Vi er forskjellige, og jeg liker ikke å ha lite vipper igjen, så jeg går heller oftere enn å vente for lenge. Jeg er super fornøyd, kan ikke tenke meg å gå tilbake til mascara. Men som sagt gå til et sted som er godkjent og anbefalt, for mange av mine venninner går til «billig» steder, og for det første er det ikke pent, og for det andre er det øynene dine(limet kan gjøre deg blind om de ikke vet hva de gjør). Så viktig å vite at de vet hva de driver med. Hvor bor du? I Oslo vet jeg hvertfall to steder du kan gå som er trygge og flinke[emoji4]

Så bra å høre! Men syns hver andre/tredje uke var litt ofte og kan fort bli dyrt. Hun jeg vurderer å gå til er utdannet innen det å vet hva hun driver med heldigvis og har hørt mye bra om henne. Der koster det 990kr første gangen ihvertfall. Bor i Stavanger [emoji4]
 
Så bra å høre! Men syns hver andre/tredje uke var litt ofte og kan fort bli dyrt. Hun jeg vurderer å gå til er utdannet innen det å vet hva hun driver med heldigvis og har hørt mye bra om henne. Der koster det 990kr første gangen ihvertfall. Bor i Stavanger [emoji4]

Oj det var ekstremt billig for første sett[emoji15]. Vanlig er over 2000 for første settet av en utdannet person, og mellom 500-800 kr på påfyll, spørs hvor lang tid det har gått. Ja du får prøve deg frem, jeg tok en gang i mnd før, men jeg likte ikke den siste uken med lite vipper så derfor går jeg oftere[emoji12][emoji6]. Men skal ikke være ubehagelig å ha vipper, men dusje med vipper er en tilvenningsting. Litt ekkelt i starten. Men er vippene ubehagelig å ha på så der de ofte for tunge eller så er det noe annet feil. Men prøv deg frem, syntes under 1000 kroner for første sett var bare litt mistenkelig for min del, men om du har hørt mye bra så er det bare å prøve[emoji1]. Lykke til og håper du liker det[emoji1305]. Jeg elsker vipper. Og som allergiker så er det helt topp, og kun vaske vippene og slippe mascara som all pollen setter seg fast i.
 
Jeg har hatt dette og jeg angrer veldig. For alle mine lange vipper er borte og de tar evig tid å vokse ut igjen. Gikk til en som kan dette, men jeg reagerte på dette og måtte få det av etter påfyll andre gangen. Var veldig fint, men jeg holder meg til mine egne når det tar så lang tid å la de vokse ut igjen [emoji57]
 
Jeg har hatt dette og jeg angrer veldig. For alle mine lange vipper er borte og de tar evig tid å vokse ut igjen. Gikk til en som kan dette, men jeg reagerte på dette og måtte få det av etter påfyll andre gangen. Var veldig fint, men jeg holder meg til mine egne når det tar så lang tid å la de vokse ut igjen [emoji57]

Så kjedelig! Siden de vokser så seint ut igjen, har du prøvd vippeserum? Det skal visst gjøre sånn at vippene vokser fortere [emoji846]
 
Back
Topp