Vintervognpose i mars?

Isa

Krysser fingrene for 2015 baby.
Aprilbarna`15
Nr 1 er født i april. Da var det ingen behov for vinterpose i vognen, men trenger jeg det nå tror dere? Altså dunpose/vinterpose. Bor i Oslo.
 
Vi har ønsker oss voksi city til jul, men får vi ikke så kjøper vi bare når vi kommer over et tilbud, må jo ha til vinteren igjen uansett. Men om vi ikke kommer over tilbud før mars bruker vi bare dundyne :)
OM vi ikke ser at det blir en superkald vår da :)
 
Mi eldste kom i slutten av Mars for snart 9 år siden, og det kom snø samme kvelden. Ei uke senere var vi hjemme, og da lå snøen fortsatt, så det var kaldt og nødvendig med pose - selv i april [emoji28] Er jo den tida på året som det enten er bikinisesong eller kaldt som fy, så egentlig umulig å vite (bor i Bærum nå, og snøen jeg snakket om var i Kristiansand da vi bodde der [emoji28]).

Her ordner vi oss så guttene har hver sin vinterpose, den blir jo uansett brukt til høsten igjen [emoji4]
 
Bor i Bærum selv. Her får mini storebror sin vognpose, easygrow Grandma hvor en kan ta ut deler av posen slik at det blir en vår-vognpose. Umulig å si, som nevnt over :)
 
Last edited:
Jeg var usikker selv, men fant ut at jeg uansett skal ha en pose som passer både i bag og sportsdel, så da kan jeg like gjerne kjøpe den før mars :)
 
Vi har kjøpt Voksi Urban. Den kan jo brukes til barnet er 3 år, visstnok, så når vi uansett må ha pose til neste vinter kan vi like gjerne kjøpe den nå og bruke den om vi må.
 
Jeg skal ha vinterpose selv om det kanskje ikke trengs i starten. For vi vil jo uansett trenge det neste høst igjen :)
 
Første ble født i oktober - hadde lammeskinn i bagen, mini lå inni ulldres(nøstebarn) med dundyne/teppe på seg i Oslo.
I Hemsedal hvor det er STEINKALDT på vinterstid hadde jeg en pose i tillegg. Tror den var i fleece/polyester.

Nr 2 kommer straks og har fortsatt ikke kjøpt inn pose til bagen - men har lammeskinn og dundyne klar
 
Jeg kjøpte voksi move light på tilbud til 500kr i går, og tenker å bruke den som både bilstol- og vognpose frem til høsten/vinteren. Evt supplere med ullpledd de kaldeste dagene i starten. Så utsetter vi vinterposekjøp ett år ;) Men jeg ville uansett ha en bilstolpose da.
 
Jeg har kjøpt det i alle fall. Passet på at den passet i både bag og sittedel, så bruker vi den til vinteren igjen også [emoji846]
 
Er jo vanskelig å spå vær og temperatur men tenker om en tar utgangspunkt i en standard der du bor burde du finne svar. Jeg ville ikke vært foruten en pose i bagen. Begge mine har sparket av seg dynen fra de var født. Eldste sov i pose i sengen til hun var 1,5 da ble protestene for store og hun fikk opp glidlåsen selv[emoji14] og kommende storebror sover også i pose om natten.
 
Vi skal bruke en liten bilstolpose som også passer i bagdelen på vognen. Og hvis det blir nødvendig har vi lammeskinn og en liten dyne i tillegg. Så kjøper vi ny pose til høsten når han går over til sittedelen. Da kan begge brødrene ha lik pose i søskenvogna
 
Back
Topp