Vintertråd

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Hvordan går det med dere alle sammen?[emoji4] Blitt helt dødt her og lurer på om noen av dere er her inne ennå?
 
Heihei.
Er innom her daglig, men ikke noe liv igjen her :(
Men alle er på snapchat/fb :)

Hvordan går det med deg og dine? Har dere flyttet?
Heeei[emoji173]
Har etterlyst Hvordan det gikk med dere inne på tråden din på secret også[emoji4] Nei, her var det lite liv. Sjekker ofte selv, så da fikk jeg lage en ny tråd. Jeg er ikke der vettu, så får ikke med meg noe om hvordan dere alle har det[emoji19]

Hvordan går det med deg og dine små nå?[emoji173]

Vi har flytta vettu[emoji2] [emoji16] Er så digg med mer plass og alle har sitt eget soverom. Ellers går det meste sin vante gang. Barna går på samme skole og bhgen, som før vi flyttet, så veldig fint å slippe flere forandringer enn nytt hus å falle til ro i.
 
Heeei[emoji173]
Har etterlyst Hvordan det gikk med dere inne på tråden din på secret også[emoji4] Nei, her var det lite liv. Sjekker ofte selv, så da fikk jeg lage en ny tråd. Jeg er ikke der vettu, så får ikke med meg noe om hvordan dere alle har det[emoji19]

Hvordan går det med deg og dine små nå?[emoji173]

Vi har flytta vettu[emoji2] [emoji16] Er så digg med mer plass og alle har sitt eget soverom. Ellers går det meste sin vante gang. Barna går på samme skole og bhgen, som før vi flyttet, så veldig fint å slippe flere forandringer enn nytt hus å falle til ro i.

Grattis med nytt hus :) Kan tenke meg dere storkoser dere :)
Godt med god plass...

Vi har det fint vet du. :) Ungene er også i bhg hver dag, jeg er på apoteket 2 dager i uken + personlig assistent noen timer her og der:)

Håper denne tråden blir litt fart i :D
 
Grattis med nytt hus :) Kan tenke meg dere storkoser dere :)
Godt med god plass...

Vi har det fint vet du. :) Ungene er også i bhg hver dag, jeg er på apoteket 2 dager i uken + personlig assistent noen timer her og der:)

Håper denne tråden blir litt fart i :D
Har tenkt mye på dere altså[emoji175]

Hvor bor dere nå? Så flink du er, lene[emoji4] som du står på med alt! Kan svare på secret også om du heller vil det[emoji173]
Ja, er helt fantastisk med mer plass.mye mindre rot også, noe som passer meg ypperlig[emoji16]
 
Håper det blir liv i tråden her inne igjen jeg også[emoji106] [emoji39]
 
Hvordan går det med dere alle sammen?[emoji4] Blitt helt dødt her og lurer på om noen av dere er her inne ennå?

Jeg er masse på bv men mest på april 16, for her inne skjer det jo ikke noe. :p

Går bare fint med oss :) Ungene vokser og lillebror er snart ett år. Vi var nylig to uker på Gran Canaria, deilig med sol og varme midtvinters. Angra på at vi ikke ble lengre. :p
 
Jeg er masse på bv men mest på april 16, for her inne skjer det jo ikke noe. [emoji14]

Går bare fint med oss :) Ungene vokser og lillebror er snart ett år. Vi var nylig to uker på Gran Canaria, deilig med sol og varme midtvinters. Angra på at vi ikke ble lengre. :p
Ser den, blitt helt dødt innpå her[emoji32] Holdt det gående i mange år, for all del, men hadde vært koselig om det hadde vært aktivt her ennå[emoji5]

Så godt å høre dere alle har det bra og trives godt[emoji173]

Heldige dere som har vært på ferie, så nydelig ut på bildene av minsten[emoji175]
 
Gjør dere madamene for noe, da?[emoji4] Her er det kaldt, så fyrer godt i ovnen, snødde før idag, men nå er det klarvær[emoji4]
 
20170207_105619.jpg
 

Så herlig utsikt :)
Liker meg ikke her, etter oppdateringen :(

Hva har dere gjort i helgen?
Vi var på badeland på lørdag :)
e1347436d43dbeb3842babc6118d7a80.jpg
 

Så fin utsikt! :)

Dagene går i ett her. Det går og går og går omgangssyke i BHG så Hermine har hatt fri nå i et par uker. [emoji85] Hun koser seg hjemme da, og jeg synes det er så kjekt å ha henne hjemme for Helmer kjeder seg på dagen når vi er alene. Når Hermine er hjemme så krabber han etter henne og er sååå fornøyd. :)
Men nå er det vinterferie og vi får besøk av søsteren min og hennes 3 barn. Det blir koselig.

Hermine er forkjøla, har feber og vondt i hals og ører. Tror kanskje hun har halsbetennelse for hun klarer ikke å spise. Gir det et par dager til før vi evt får ta en legesjekk. De gir jo ikke antibiotika uansett sånn med en gang så er like greit å vente. ;)
 
Får ikke appen til å oppdatere i det hele tatt jeg :oops:
 
Back
Topp