Vintersko

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Hvilke går du for i år? Kan legge ut både til deg selv og barnet/barna :)
 
Viking vintersko og skofus cherrox ble det her. Selv har jeg timberland og noen andre jeg ikke vet hva er [emoji14]
 
Ble vintersko og cherrox fra skofus på oss. Samme som vi hadde året før, fornøyd med de :)

For egen går jeg stort sett med samme par joggesko hele året, helt til de dør [emoji14] må kanskje vurdere noe annet ds de jeg fikk for i fjor er ganske...luftige [emoji14]
 
Viking vintersko og skofus cherrox ble det her. Selv har jeg timberland og noen andre jeg ikke vet hva er [emoji14]
Hatt dem i mange år? Timberland altså. Jeg trenger nye, hatt mine fra Helly hansen i kanskje 5 år, men nå er det hull i dem :(
 
Hatt dem i mange år? Timberland altså. Jeg trenger nye, hatt mine fra Helly hansen i kanskje 5 år, men nå er det hull i dem :(
Ja 4 år eller noe! Skulle gjerne hatt nye helt like.. men det har jeg ikke funnet noe sted..
 
Ble vintersko og cherrox fra skofus på oss. Samme som vi hadde året før, fornøyd med de :)

For egen går jeg stort sett med samme par joggesko hele året, helt til de dør [emoji14] må kanskje vurdere noe annet ds de jeg fikk for i fjor er ganske...luftige [emoji14]
Går med det om vinteren, i snøen? Når du aker :eek: ?
Her blir det noen ganger 50 cm snø osv, så må ha noen som er ganske høye :) ! #landet
 
Et tips er at de på Sparkjøp har endel fine vintersko til dame! Til den som måtte trenge noen billige.. pris er rundt 399 i gj.snitt.
 
Et tips er at de på Sparkjøp har endel fine vintersko til dame! Til den som måtte trenge noen billige.. pris er rundt 399 i gj.snitt.
Det er det kjipe mef å ha flyttet. Før hadde vi en rett i nærheten, langt til nærmeste nå..
 
Det er det kjipe mef å ha flyttet. Før hadde vi en rett i nærheten, langt til nærmeste nå..
Ja, det er vel kjipt! Har så mye billig der! Sjampo og kremer også, mye billigere enn andre steder (men de samme merkene). Synes det er topp.

De har nettbutikk da :) Men veldig kjipt med frakt... jeg tør ikke å kjøpe sko via nett, annet enn sko der du kan måle cm først og se hvilken str det blir på akkurat den skoen.

Men shoeday pleier også å ha endel billige vintersko.
 
Ja, det er vel kjipt! Har så mye billig der! Sjampo og kremer også, mye billigere enn andre steder (men de samme merkene). Synes det er topp.

De har nettbutikk da :) Men veldig kjipt med frakt... jeg tør ikke å kjøpe sko via nett, annet enn sko der du kan måle cm først og se hvilken str det blir på akkurat den skoen.

Men shoeday pleier også å ha endel billige vintersko.
Jada, finner nok alltids noe. Bare jeg som hater å.kjøpe sko...
 
Jada, finner nok alltids noe. Bare jeg som hater å.kjøpe sko...
Er ikke så gøy akkurat :p Særlig til mannen.. Hans brennende hat for sko- og klesbutikker smitter over på meg når han er med hihi
 
Ungene har generelt for mange ;) jeg har timberland , Gabor og uggs
 
Er ikke så gøy akkurat [emoji14] Særlig til mannen.. Hans brennende hat for sko- og klesbutikker smitter over på meg når han er med hihi
Hehe, ser den. Her er det omvendt - mannen elsker å se på sko (til seg selv) - har flere enn meg og ungen tilsammen [emoji14]
 
Back
Topp