Vinterdresser

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Bestemt dere for hvilken dere skal gå for i år, da? Skal dere ha én eller to? (En ekstra hvis den ene dressen er klissvåt)
 
Vi har kun kjøpt en - ikke tenkt så langt som at den kunne bli klissvåt :O

Kjøpte den til reflex som var satt ned til 599
 
Vi har kun kjøpt en - ikke tenkt så langt som at den kunne bli klissvåt :O

Kjøpte den til reflex som var satt ned til 599
Oi, det var billig da :D Kupp! Ja, hender jo det er vått. Har du tørkeskap, er det jo greit. Men jeg har ikke det, så må ha en ekstradress. Går an å kjøpe den brukt og :)
 
Jeg vet ikke hvilken jeg skal velge. Valgets kval. Tenkte kanskje mini a ture jakke + vinterbukse, og en wheat vinterdress. Bare fordi jeg vil ha mini a ture, og har hørt at dressen passer bedre til de større barna :p Storesøster får mini a ture jakke + vinterbukse hun og, og sikkert en eller annen ekstradress... vet ikke hvilken, det får vi se på. Kan hende jeg kjøper noe brukt og :)
 
Oi, det var billig da :D Kupp! Ja, hender jo det er vått. Har du tørkeskap, er det jo greit. Men jeg har ikke det, så må ha en ekstradress. Går an å kjøpe den brukt og :)
Heh, ja - mannen kjøper ikke med mindre det er salg og vil helst ha nytt.

Men vi får se det an - blir det veldig vått så blir det npk revurdert [emoji14]
 
Heh, ja - mannen kjøper ikke med mindre det er salg og vil helst ha nytt.

Men vi får se det an - blir det veldig vått så blir det npk revurdert [emoji14]
Hehe, ja.. greit å se det an og. Her er mannen litt sånn at han tenker at jeg vet best ift hva barna trenger, sier ofte "hvis de trenger det, så", hehe.. men veeeldig glad for å kjøpe billig :p :p

Ellers går det an å "bare" kjøpe en sånn vinterbukse med seler, og sende med i barnehagen med vinterjakka (alle har vel en vinterjakke) når det er krise.
 
Vi har todelt polarn o pyret kjøpt på salg så får se hvordan den funker. Har i tillegg en reimatec kjøpt brukt, veldig godt brukt. Den skal vi ha hjemme sidrn han blir mest ute i bhg.
 
Vi har todelt polarn o pyret kjøpt på salg så får se hvordan den funker. Har i tillegg en reimatec kjøpt brukt, veldig godt brukt. Den skal vi ha hjemme sidrn han blir mest ute i bhg.
Funker sikkert veldig bra, det :) Greit å ha en ekstradress også.
 
Kjøpte en funTech til 299 - noen med erfaring?
 
Kjøpte en funTech til 299 - noen med erfaring?
Cubus? Ikke prøvd det, men se etter vannsøyle. Alt over 3000 sies å være vanntett, men erfaringsmessig er det bedre med 8000 og oppover :)
 
Cubus? Ikke prøvd det, men se etter vannsøyle. Alt over 3000 sies å være vanntett, men erfaringsmessig er det bedre med 8000 og oppover :)
Skal sjekke når jeg kommer hjem :) er eb dress nr2, tenkte å ha i backup ^^
 
Back
Topp