Vinterdress

Lavan

Glad i forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hvilken type tenker dere å kjøpe?

Har to jenter som liker å være ute og regner med at lillebror også kommer til å bli med på akebrett ++.. Han er lik søstrene sine og sover lite på dagtid og trives ikke når han blir liggende i vognen..så det er greit å ha en god og varm dress tenker jeg..
 
Jeg ville da gått for god ull i 2-3 lag alt ettersom hvor tynne de er og en vindtett dress. Det er det jeg kunne tenkt meg til lillebror, syntes det blir klumpete og ikke like god varme i disse teddydressene og slike ting.
 
Jeg tenker på en sånn skikkelig vinterdress jeg da.. Men kanskje god ull og vindtett dress funker like fint ja.. Det hadde jeg ikke tenkt på
 
Fordelen med ull og vindtett dress er at det er lettere å regulere mengden klær og de er ofte ikke så stive. Jeg har hatt det til eldste i flere år og syntes det er genialt. Men nå kommer ikke jeg til å ta med lillebror ut for å leke i når det er på det kaldeste heller. Men selvfølgelig så varierer det jo veldig på hvordan vintere er og hvor man bor.
 
Har ikke tenkt så langt jeg. Første er født i mars og første vinteren hadde han en vinterdress fra HM, han lå for det meste i vogna, men fikk komme opp og kjenne på snøen. Dressen var vel verken vind eller vanntett. Andremann var fylt året da vinteren kom og hadde da Reimatec. Har ullfleecedress fra Nøstebarn til vinteren, men må jo ha noe over hvis hun skal opp fra vogna. Tenker jeg ser det an jeg.
 
Back
Topp