Vinnere i Minnehagen-konkurransen:

J

Janet

Guest
Da er konkurransen avgjort!

Vi gratulerer
MaryLou med 1. premien og mayaen80 og Surita med 2. og 3. premie!


-------------------------------------------------------------------------------------------
Vinn den prisbelønte familieserien "Vaffelhjarte" på DVD, Odd Nordstogas Spellemannsnominerte album "Bestevenn" og Maria Parrs barnebok som serien er basert på.

1. premie: DVD, CD og bok
2. premie: DVD
3. premie: DVD

Hva du må gjøre:
- Lik Minnehagen på Facebook - klikk her for å komme til Minnehagen på facebook. (Minnehagen er en digital minnebok.)
- Logg inn på minnehagen.no og test den ut eller klikk her. (Logg på med samme brukernavn og passord som du bruker her på babyverden eller familieverden.) (NB. hvis du ikke har en bruker til babyverden/familieverden fra før, så må du opprette en.)
- Legg igjen en kommentar i denne tråden om hva du liker aller best med Minnehagen.

Start: Torsdag 2. august
Slutt: Søndag 12. august
Vinneren trekkes og kontaktes gjennom pm på Babyverden mandag 13. august.

Om premien:

Vaffelhjerte er NRKs prisvinnende familieserie som nå kommer ut på DVD 8. august.
Serien er blant annet kåret til Årets familieserie av Barnevakten i 2011 og vinner av Gullruten 2011 for beste barne- og ungdomsprogram.

Serien utspiller seg i naturskjønne norske omgivelser rundt den vesle bygda Knert-Mathilde på Sunnmøre, og er basert på Maria Parrs Brageprisvinnende barnebok ved samme navn. Vi følger de to vennene Trille og Lena som er de eneste to barna på samme alder som bor på den lille plassen. Daglig leder for organisasjonen Barnevakten, Øystein Samnøen, hadde dette å si om serien som ble kåret til Årets familieserie:
”Vi trenger fortellinger som kan berøre og begeistre oss på tvers av alder. «Vaffelhjarte» formidler varme, trygghet, hverdagsglede og verdien av vennskap og gode relasjoner på en nær og ekte måte.”
Vakkert lydbilde fra Odd Nordstoga
Serien er filmet i nydelige bygdemiljøer på vestlandet, med musikk fra Odd Nordstoga. Tekstene og musikken til Nordstoga forsterker de mange flotte inntrykkene og støtter opp under seriens varme og nærhet. Albumet ”Bestevenn”, med soundtracket fra Vaffelhjarte, ga Odd Nordstoga nominasjoner til Spellemannsprisen i 2011 for blant annet beste mannlige artist og beste tekstforfatter

Lykke til! :-)
 
Kjekt med masse konkurransen om dagen :D Dette liker vi ;) Skal sjekke ut minnehagen etterpå :)
 
Har laget en minnehage nå, og det ser veldig spennende ut.
Ved første øyekast ser det veldig enkelt ut og bruke, flott layout.

Gleder meg til og teste det ut videre :)
 
Jeg synes det er fint at det er så enkelt å legge inn minnene (veldig brukervennlig), og det at du kan sende en mail med et minne er kanskje det beste! Ellers er det helt topp å kunne dele gledene med familie og venner til enhver tid!

:)
 
Jeg testa ut minnehagen i går. Likte det veldig godt. Det er en enkel måte og vise familier og venner hvordan hun har utviklet seg fra fødselen. Veeldig enkel å bruke :)
 
Jeg begynte med minnehagen fra den dagen jeg fant ut at jeg var gravid. Syntes det er supert å kunne legge inn bilder osv. Jeg har svigerfamile som bor langt unna, og ved at de får tilgang kan følge både svangerskap og tiden etter fødsel. I tillegg har de også mulighet til å legge inn sine minner. Også er det så enkelt når du kun kan sende en Mail. Er kjempefornøyd med minnehagen. Prøver oppdatere så ofte jeg kan :)
 
Begynte med Minnehagen like etter at jeg ble gravid og med Minnehagen så kan familien og venner følge med på alt som har skjedd i svangerskapet. Nå er datteren min 4 mnd og jeg oppdaterer fortsatt Minnehagen gjevnlig. En kjempefin måte å dele alle de små og store minnene :)
 
Minner er noe som varer livet ut. Noen minner glemmer vi litt raskere enn andre, men siden vi har bilder, tekst, MINNEHAGEN, og masse forskjellig som lar oss huske, er glimrende!
Kan ikke vente til å få brukt Minnehagen. Det er en veldig fin ting å se tilbake på senere. :)
 
Dette så morsomt ut! Nå gleder jeg meg til å få en annen pc, slik at jeg får scannet inn gamle minner!
Var ikke så flink med nr 2, så hun har på en måte ikke fått minnebok fra første året, men nå kan jeg rette opp en del av det. Mye er glemt, men dette er en enkel måte å fortelle med de bildene vi har. Genialt!
 
Oi her var det masse positivt om minnehaden,så det må sjekkes ut i morgen:-)
 
Jeg begynte å bruke minnehagen like etter at prinsessa var født. Jeg har en utrolig sto familie som er spredt litt utover Norge, og noen bor til og med i Sverige. I og med at de ikke har mulighet til å følge Ada Sofies utvikling, er det så genialt at man kan legge inn bilder på minnehagen slik at de likevel får en følelse av å se henne vokse. I tillegg til dette liker jeg veldig godt at det er privat, at man selv kan bestemme hvem som kan få se og lese minnehagen hennes. Kjempe fornøyd! :D
 
Har brukt Minnehagen siden i vinter og synes det er koselig å ha en plass å legge inn digitale minner. Enkelt å sende til egen adresse. Fin layout. :-)
 
Likte godt at den ser enkel og fin ut å bruke og at det er en veldig grei måte å få notert ned spesielle ting barnet gjør. Tar sine første skritt, får sin første tann osv.. Er ikke alltid man husker på å sette seg ned å skrive det ned i bøker og da er minnehagen helt topp å bruke så ikke datoer går i glemmeboken! 
 
moro å kunne invitere familiemedlemmer, så kan de også legge inn bilder!..samt at de som bor litt unna synes det er gøy å kunne følge med!
også veldig ålreit med familiehage hvor man kan se barna sammen!.. :)
 
Virker bra :) Må testes ut mere =)
 
eg begynte å teste minnehagen i desember i fjor mens eg enda gikk gravid...
knall kjekt og enkelt...lille gull ble født 7 mars og dette skal brukes mye framøve også ;)
 
Vi har brukt Minnehagen aktivt i over ett år nå og er SUPERFORNØYDE!! Med besteforeldre spredd for alle vinder i det ganske land og annen familie likeså - så er dette helt genialt for å dele hverdagen med dem. :)

Både vi og familie er storfornøyde!
 
Det jeg liker er at man kan skrive inn ting som har skjedd litt tilbake i tid også. Så om man starter opp litt sent med å skrive inn minner så får man fortsatt opp dem i kronologisk rekkefølge og får med seg datoene for når ting har skjedd og ikke bare når det ble lagt til der. 
 
Det jeg liker aller best med Minnehagen, er at der kan jeg plante minnene mine og la de blomstre slik at sønnen min senere kan lese om milepæler i utviklingen,  og morsomme ting han har gjort og sagt.

Jeg har en babybok liggende ett sted, men den ble desverre ikke brukt mye. 
Minnehagen er lett tilgjengelig på nett og det er så enkelt å legge inn nye minner mens man allerede sitter ved datan for å sjekke e-post eller facebook.

Anbaler Minnehagen til alle foreldre som en hjelp til å huske på de små øyeblikkene som gjør hverdagene med småbarn så fantastiske! <3
 
Minnehagen er et utrolig kjekt og enkelt sted og legge ut bilder og historier til familie og venner:) Spesielt for oss som bor ganske langt borte fra nær familie:)
 
Back
Topp