VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Gratulerer så mye alle sammen :)
 
ja skravler i vei og krysser fingrene :D
bare å skravle å satse på å at man lander der man vil :p
kjedelig hvis du er ei sikkerlig skravlebøtte å ønsker deg noe som ligger ett stykke ned på lista :p hahahaha
 
bare å skravle å satse på å at man lander der man vil :p
kjedelig hvis du er ei sikkerlig skravlebøtte å ønsker deg noe som ligger ett stykke ned på lista :p hahahaha
haha om alle skravler så mye som jeg har sett snakk om i det siste, så er det vell ingen fare for at jeg lander på toppen av listen iallefall :p hahaha ;)
 
haha om alle skravler så mye som jeg har sett snakk om i det siste, så er det vell ingen fare for at jeg lander på toppen av listen iallefall :p hahaha ;)
hehehe kommer nok litt an på det da :p
Jeg har mest lyst på flexi og storksak.. :p jeg må virkelig innrømme at denne mnd er det storksaken som jeg har lagt min kjærlighet på :p
 
hehehe kommer nok litt an på det da :p
Jeg har mest lyst på flexi og storksak.. :p jeg må virkelig innrømme at denne mnd er det storksaken som jeg har lagt min kjærlighet på :p
ja storksaken var kjempe fin, men den tror jeg det skal en del ekstra til for min del iallefall og vinne :p men kunne helst tenkt meg den som var for mars jeg da :) mtp min stil liksom :)
 
ja storksaken var kjempe fin, men den tror jeg det skal en del ekstra til for min del iallefall og vinne :p men kunne helst tenkt meg den som var for mars jeg da :) mtp min stil liksom :)
ja den var fin den også :) Men likte VELDIG godt april varianten. Er egentlig ikke så veldig "dyreprint" av meg.
Men den der falt jeg for med en gang jeg så den.
 
ja den var fin den også :) Men likte VELDIG godt april varianten. Er egentlig ikke så veldig "dyreprint" av meg.
Men den der falt jeg for med en gang jeg så den.
go for it :D heier på deg ;) jeg blir nok ingen konkurent å slå så langt oppe på listen ;) :p
 
haha.. Vanskelig å lande på en spesifikk plass da :p hvertfall for skravlehøner som noen ganger blir litt over middels engasjert :p
huff ja, det er det som er vanskelig denne mnd :p rart å ikke skulle nå et vist antall innlegg liksom :p
 
Ok, er det om å gjøre å skravle mest? :-o
Denne mnd er det delt premier til litt ulike plasser, de fleste til de som ligger top 40, men en ekstra premie i trekning blant de som er topp 100.
Du vil finne en lik tråd som denne bare for april der du se premiene og kriteriene i første innlegg:)
Tvitvi.
 
Back
Topp