Vinn billetter til barnevognteater - "Stort og stygt"! AVSLUTTET!

J

Janet

Guest
Stort og stygt spelar barnevognteater torsdag 18. april kl. 13.00. Det blir lett opplyst sal og ekstra plass til vognbag og baby.

1-teat.png

teat-2.png


Klikk her for å komme til eventen på facebook!



Vi gir bort 20 billetter, 10 heldige vinnere får 2 billetter hver!

Svar på et spørsmål og vær med i trekningen!

Fortell oss hvordan DU mener vi kan gjøre forumet ENDA bedre!
Nevn minst en ting!
(F.eks oftere nettmøter, flere konkurranser, andre type konkurranser, skjulte grupper, rating på appen, andre ting?)


Legg igjen et svar her!

(Nb. vinnere trekkes torsdag 11. april!)
 
hva med å få til noen avtaler med firmaer som libero, pampers, hipp, semper, natusan, nestle osv så dere i panelet kan teste produkter/nyheter ifra dem og legge ut deres mening på forumet med f.eks terningkast. ville vel vært god reklame for produsentene, forumet og vi som småbarnsforeldre får en bedre oversikt over gode produkter. :) kanskje åpne for at vi som forbrukere kan skrive hva vi synes om produktene å. vil vel få flere prøvere, gravide og småbarnsforeldre til å komme til forumet å hvis det er et sted dem kan lese om panelet/brukernes erfaringer med produktene. =)
 
Lag ein bedre type "chat" enn samtalar inne på innboks, som for eksempel om du har "meldt" deg inn i September 2013, så får du opp kven som er pålogga av andre brukarar i den gruppa, og du kan føre en samtale med ein enkelt person enklare :) Og/eller lage en ny plass samme som generelt, men berre med forskjellige fylker, slik at folk kan få enklare kontakt med folk i nærheten! :D Det savnar eg vertfall :)
 
Andre typer konkurranser enn flest innlegg, mange ganger man har lyst til å være med, men man har ikke tid til å legge igjen over 50-100 innlegg hver dag.
 
At man kan klikke på liker osv på app´en, jeg får hvertfall ikke opp de når jeg sitter på mobilen. HelenaH har skrevet om en chat her, og det hadde vært helt supert, men fint hvis den også kunne fungere på app. Jeg tror det er mange her inne som stort sett bruker mobilen.

Jeg så nå at konkurransen var avsluttet (litt treg i dag), men ville uansett komme med en tilbakemelding :)
 
At man kan klikke på liker osv på app´en, jeg får hvertfall ikke opp de når jeg sitter på mobilen. HelenaH har skrevet om en chat her, og det hadde vært helt supert, men fint hvis den også kunne fungere på app. Jeg tror det er mange her inne som stort sett bruker mobilen.

Jeg så nå at konkurransen var avsluttet (litt treg i dag), men ville uansett komme med en tilbakemelding :)
tusen takk :)
 
En app for Windows Phone 8 hadde vært fint.Føler jeg går glipp av noe,når jeg ikke har iPhone eller Android.
 
Back
Topp