Ville du vite kjønnet på babyen i magen?*

Vi ville vite det [emoji4] Altfor nysgjerrige til å ikke vite [emoji6]
 
Ja ville vite det for å slippe å kjøpe nøytrale klær :) var jo så moro å vite kjønnet ♡
 
Ja vi ville vite det begge to :)
 
Ja, vi ville vite det begge to. Det ble så mye mer ekte med en gang vi visste at det var ei lita jente der inne og ikke bare «babyen».:Heartpink
 
Ja, klarte ikke vente med å vite med noen av dem :D
 
Absolutt. Var ingen tvil om at vi begge ville det, hverken forrige gang eller denne. Første graviditet fant vi navnet hennes i dagene etter OUL, denne gangen fant vi navnet på vei hjem fra OUL.

Vi knytter oss mye mer til babyen etter vi vet hvilket kjønn babyen har og finner navn ❤️ Vi har omtalt lillesøster med navnet helt siden vi bestemte oss for det. Hun er sin egen lille person og har vært det lenge.

I tillegg var det selvfølgelig fint å vite hva vi skulle ta vare på fra storesøster: siden det er ei jente til kan vi ta vare på alt som ikke er ødelagt. Og vi slipper å være begrenset til de 5% av klærne i butikken som er kjønnsnøytralt. Jeg synes dessuten det er koselig med jentete klær til jente og guttete klær til gutt.

Det er så mye som er uvisst og spennende med fødselen uansett. Det er helt åpent hva slags hårfarge hun kommer til å ha (mannen og jeg har veldig ulik hårfarge), og mye annet. Er mest spent på personligheten hennes :) også er det jo spennende om hun er frisk og rask. Det er ingen selvfølge ❤️ Fikk vite da dattera vår var en dag gammel at hun hadde en liten hjertefeil (som heldigvis har gått over!)

Så jeg skjønner meg IKKE på de som sier at det ikke er spennende om man vet kjønnet fra før. Det er ingenting i livet eller verden som er mer spennende enn fødsel og å få møte sitt eget barn for første gang mener jeg
 
Jeg ville ikke vite det - har alltid sett for meg at vi skulle vente til fødsel. Mannen var veldig på at han ville vite det før, så vi ble enige om å finne det ut tidlig med førstemann og vente til fødsel med en evt nr 2. For meg gjorde det ikke så stor forskjell egentlig. Vi har hovedsakelig kjønnsnøytrale klær (mye arvet) og vi fant ikke navn før to dager etter fødsel.
 
Han vil vite men jeg vil ikke. Jeg ønsket ikke å vite det med sistemann heller men så det tyydlig på ul. Dette er hans første så skjønner han vil :)
 
Med nr 1 ville jeg ikke vite,men han ville. Jeg sa at han kunne jo sikkert få vite det om han lot være å si noe til meg. Det hadde han nok ikke klart, så endte med å ikke vite :)
Ble enige om å vite på de to neste. Da syns jeg det var greit å vite hva jeg skulle ta frem av klær etter første.
 
Jeg ville ikke vite, hadde på følsen at det var gutt, første ultralyd i uke 13, gynen jeg var hos hadde så bra utstyr at jeg så at det var gutt med en gang.
Spurte henne er det gutt? Da kryssan beina så hu ikke fikk sett. Og gutt var det:Heartblue

Aller helst ville jeg vente til fødselen med å få vite hva slags kjønn. Og skal jeg ha flere vil jeg vente...
 
Back
Topp