Ville du leid ut leilighet til...

Lykketreff

Gift med forumet
... en ung alenemor som er rolig og har gode referanser, men ingen jobb etter permisjonen?

...eller et ungt par som kommer til å flytte igjen i løpet av det første året?
 
Ung mor så absolutt
 
Begge deler. Vet ikke hvem jeg hadde valgt. Hipp som happ.
 
Ung alenemor. Inntekt vil hun ha ved overgangstødnad og andre stødnader ved å være alene om hun ikke får seg jobb;)
 
For å kredittsjekke en person trenger du person nr.
Om en person ikke har jobb, har hun jo sikkert en form for inntekt alikevel

Ja og det skal skroves i de fleste leiekontrakter, og det er mange kontrakter som har forbehold om kredittsjekk, altså at kontrakten er gyldig så lenge kredittsjekken er ok. Har selv brukt det nå sist vi leide ut[emoji5]

Tenker ikke at dama er blakk og ikke får seg jobb, som alenemor har hun krav på støtte uansett[emoji5] problemete er at nav ikke betaler for alle leiligheter, de har spesielle krav så man er ikke sikret som utleier uansett[emoji5]
 
Ja og det skal skroves i de fleste leiekontrakter, og det er mange kontrakter som har forbehold om kredittsjekk, altså at kontrakten er gyldig så lenge kredittsjekken er ok. Har selv brukt det nå sist vi leide ut[emoji5]

Tenker ikke at dama er blakk og ikke får seg jobb, som alenemor har hun krav på støtte uansett[emoji5] problemete er at nav ikke betaler for alle leiligheter, de har spesielle krav så man er ikke sikret som utleier uansett[emoji5]
Har aldri, og hadde ALDRI oppgitt personnummeret mitt til en utleier.
 
Hadde spurt moren hva planen hennes etter permisjonen var, og om hun hadde inntekt nok til å betale husleien uanvhengig om hun fikk jobb eller ikke. Hadde hun det, hadde jeg leigd ut til henne.
 
Ingen av de egentlig, men om jeg måtte velge, den unge moren. Har du kredittsjekket?

For å kredittsjekke en person trenger du person nr.
Om en person ikke har jobb, har hun jo sikkert en form for inntekt alikevel

Har aldri, og hadde ALDRI oppgitt personnummeret mitt til en utleier.

Begge har sagt at det er greit vi kredittsjekker, men har ikke gjort det enda, nei. Begge var villige til å oppgi personnr.
 
Back
Topp