Ville du hatt med mannen på brudekjoleprøving?

Nei, han skal ikke se den før selve dagen.
Det er ingen som synes at en brud ikke passer til kjolen sin på selve dagen, for da er man så "trollbundet" av omstendighetene, og er "programmert" til å like kjolen. ;)
Og mannen kommer til å like det uansett, så det hadde jeg ikke ofret en tanke.
Det er ikke for ham jeg kjøper kjole, det er jeg som skal like den, men jeg skal ha med en god venninne, og hun er ikke redd for å si ifra om jeg ser tjukk ut, eller om puppene henger og slenger e.l. :p ;)
 
Nei det kunne ikke falle meg inn, jeg er såpass gammeldags at den ville jeg holdt skjult frem til vielsen :)
 
Nei, det skal være overraskelse.

Hadde han vært med hadde han latt meg bestemme
 
Jeg hadde ikke det, var litt tradisjonell på det området.
Men han hadde vært til god hjelp da. Kunne latt han bestemme mye, fordi han vet hva som kler meg, men jeg skulle hatt siste ord i saken.
 
Jeg hadde med mannen. :) Det er mange år siden, så jeg husker ikke helt om jeg prøvde kjoler vi var uenige om. Jeg tenker vel at jeg ville fortsatt å lete til vi fant en kjole vi begge likte i så fall, men jeg kan ikke huske at han hadde sterke meninger om noe som helst. Regner med han var med som nikkedukke, og likte alt for å komme seg raskest mulig ut fra butikkene. :p
 
Nope. Mannen fikk ikke se kjolen før jeg gikk opp kirkegulvet. Alt annet var uaktuelt! ;)
 
Ville ikke hatt med mannen ;) skal jo være en del av greien det, at han ser meg først når jeg går opp kirkegulvet.
 
Nei
 
Nei, vil overraske han på den store dagen[emoji4]
 
Back
Topp