Ville du hatt med mannen på brudekjoleprøving?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Ser på kjolen som sier ja å hun ene har med nannen som tydelig vil bestemme hvilken kjole hun skal ha.

Kunne du tatt med mannen på det selv?
Hvem hadde hatt siste ordet i såfall om dere var uenige?
 
Aldri i verden. Det skulle jo være en overraskelse! Jeg viste jo han kom til å like den uansett. Kjenner han ganske godt ;)
 
Nei, mannen så kjolen første gang den dagen vi giftet oss.
 
Kunne hatt ham med.
Men han ville ikke, så da slapp han...
 
Kunne hatt ham med om jeg ikke hadde noen andre, og hadde jo hørt på hans mening om hva som var fint eller kledde meg, men hadde ikke latt ham bestemme om jeg likte en annen bedre!
 
Han aner ingenting om mitt kjolevalg, eg aner ingenting om hans dressvalg. :)
 
Kunne hatt han med, men han hadde ikke fått sagt så mye på valget mitt.

Fant uansett drømmekjolen min på finn.no og han fikk ikke se den før bryllupsdagen. :)

Syns synd på mange av de på TLC Say yes to the dress. Mange av deres venner og familie er søren brutale gitt.
 
Nei, han fikk ikke være med. Min kjole! Mitt valg! Han var strålende fornøyd ;)
 
Kunne hatt han med, men han hadde ikke fått sagt så mye på valget mitt.

Fant uansett drømmekjolen min på finn.no og han fikk ikke se den før bryllupsdagen. :)

Syns synd på mange av de på TLC Say yes to the dress. Mange av deres venner og familie er søren brutale gitt.
Mhm det er de
 
Jeg kunne hatt min med, men det skal veldig mye til for at han sier at jeg ikke er fin, så jeg hadde nok hatt med et kritisk menneske også hvis han var med[emoji23]
 
Tja det var jo jeg som "bestemte" hva han skulle ha på seg da vi giftet oss (han var dog enig da) så om han ville kunne han vært med, men han hadde ingen interesse av det, så han så den først i kirken :)
 
Nå har ikke jeg tenkt til å kjøpe noe brudekjole.. Men, OM SÅ.. Kunne jeg sikkert hatt med mannen (ikke at han ville hatt lyst), men ikke pokker om han skulle fått BESTEMME [emoji14]
 
Min fikk ikke være med, noe jeg tror han var veldig fornøyd med :p han har strengt tatt ikke sett bryllupslokalet heller. Maten ville han være med å bestemme, da :)
 
Jeg kunne hatt han med, men det var en overraskelse. Han så den for første gang i kirken og blikket hans var priceless.

Min brudekjole, mitt valg :)
 
Kunne fint hatt han med. Han har veldig god smak. Jeg visste hva han likte og kjolen var absolutt i hans stil. - Og min selvsagt ;)
 
Kunne aldri hatt han med.

Ikke helt samme smak når det gjelder klær så like greit at han ikke var med [emoji6]
 
Back
Topp