vilhaspire's tanker

litlpia

Glad i forumet
da var jeg tilbake etter et langt opphold,men nå måtte jeg tilabek....sjekke ut hvordan ting er her på babyverden[:)]
litt om meg sjøl,da jeg har byttet nick siden sist...jente på snart 24 år som bor i rogaland,samboer og har en liten pusekatt[:)]har full jobb,noe min kjæra også har[:)] 
har nå vært prøvere siden mai i fjor,men har god tid...den som venter på noe godt venter ikke forgjeves[:)]
blir vell skrevet noe mer her etterhvert[8D]
 
Velkommen tilbake!!
Og lykke til videre med prøvingen [:)]
Gratulerer så mye med dagbok også [:)][:D]
 
takk for det[:)]kommer nok litt mer info etter hvert[:)]
 
da har jeg vært hos gynekolog idag..og det viser seg at jeg har manglende eggløsning som han kallte det...så nå har jeg fått to typer tabletter....de heter trisekvens og pergotime...så skal gå en måned nå på trisekvens,før jeg da skal gå en "kur" på pergo,så får vi vente og se hva som skjer....Er jo ikke det verste en kan ha da,men nå har jeg vertfall fått forklaring på hvorfor jeg ikke har hatt regelmessig mens,og det er herlig og endelig ha fått oppklart..
Han ville også ha en sædprøve fra min kjære,så det skal jeg ta med neste gang jeg skal der,om to måneder. Bare for å utelukke at han ikke feiler noe,så får vi se...
så...det er da min "historie"....får vi vente i spenning og se hva som skjer...[:)]følte vertfall at jeg ble tatt på alvor hos legen,og det er bra..
 
sitter på jobb,stillt og rolig...[:)]så da må jeg inn og kikke litt på BV[;)]vi,ktig og holde seg oppdatert...[;)]
begynnte på trisekvensen igår,så nå er det bare og vente og se hva som skjer...[:)]ikke så deppa idag,tenker på det,men....er bedre idag når jeg har fått et litt på avstand[:)]Sambo er jo så søt....var litt lei meg igår når jeg kom hjem,og han sa så mye fint...elsker den fyren ja[:D]hihi..
 
 
ny dag på jobb...[:)]godt det nærmer seg helg nå...kun idag og imorgen igjen...
fotalte det til svigermor igår,hun synes synn på oss,men må jo bare gjøre det beste utav det....så får ta tiden til hjelp nå og se...
men blitt spådd av moira tidligere da,i fjor høst,og hun spådde meg gravid i juni/juli i år da,så har jeg en stemor som sier hun "ser" ting...og hun har sett jeg blir gravid i løpet av året,med gutt...så får bare vente...er ikke så veldi optimistisk selv,men...
 
da var det fredag og snarthelg..en time igjen på jobben så er det fri til mandagsmorgen[:)]
ikveld skal vi på besøk til et vennepar,blir koselig[:)]ellers ikke så veldige planer...går greit med trisekvensen,blir spennendes når jeg går over på pergotime...om d hjelper eller ikke...[:)]
 
da var helgen over og ny uke på jobb i vente[:)]fredag var vi ed et vennepar,lørdag slappet vi bare av alene og koste oss[:)]herlig..igår var det fullt kjør hele dagen...heh...men liker når dt er litt action[:)]hihi....
håper at dagene kan gå fort så jeg får begynnt på pergokuren.....ser litt lettere på ting nå .....ikke tenkt så mye i helga....men...
 
lenge nå siden jeg har skrevet noe...ta litt idag....:)
er ikke så aktiv på BV lenger egentlig,mye inne og kikker,mne ikke slik det var før...var helt avhengig.... egentlig deilig [:)]
fikk mensen igår,trodde jeg,er så rart..knapt blod og ikke vet jeg.....begynner på pego imårå,så sant jeg blør litt hele dagen idag.... [:)]
ellers lite...gleder meg STORT over at mammamilla fikk positiv test idag...så gla på dine veine vennen:D må snart finne på noe vi:P hihi....
 
ellers lite..stille og rolig helg,da vi var ute sist helg..fikk nok da..[:)]
jaja.....snakket med en venninne ang mensen min og slikt,og hun sa jeg kunne jo ta en g-test imorgen før jeg tar pergoen,for sikkerhetssjull..regner med den er negativ,men....gjør det for hennes skyld[:D]
ha en flott dag alle sammen[:D]
 
takk for det...[:D]regner jo med at den er negativ,men greit og være på den sikre siden,før jeg starter på pergoen...
er jo optimistisk og har egentlgi ikek veldi stor tru på at den sitter på første pergo,men håper..håpet er alltid er,men vil ikke håpe for mye heller....[:)]
 
jaja...da var jeg på dag 4 på pergo kuren min...[:D]tar tablettene når jeg kommer hjem ikveld fra jobb....så nå er det jo bare til og krysse fingrene... og håpe på det beste...[:D]
har egentlig ikke det store håpet,men....litt er det,men tør ikke håpe for mye i tilfelle det ikke går ,og jeg er så redd for å bli skuffa...
så er litt optimist og tenker som så at den sitter etterhvert,håper jeg:) bare at vi ikke må vente for lenge..
*gleder meg stort over mammamillas positive test*
 
jaja...så var det en ny mandag....atter en gang:P hehe..
 
vil ha helg igjen..gjort så mye i helga,at jeg ikke har fått slappet av en gang..uff....satserp å det blir bedre til helga.:)
lrs lite..
pergoen er jeg ferdig me..:)ca en uke siden...:) så...hadde oss torsdag og igår,sambo jobbet i helga,så...men...prøve oss anne hver dag nå vertfall og håpe[;)]
 
lenge siden jeg har skrevet noe nå......
hadde el lørdag 28 mars[:D]kjempe glad for at pergoen funka ja[:D][:D][:D]weee....og har nå etter el hatt mye mensmurringer,mer utflod enn vanlig,litt kløe nedentil:P noe ømme pupper,vondt for å sove på magen pga mensmurringer...
lov å håpe...[:D]men....er redd for at det bare er pergoen og som tuller med meg...tør ikke håpe for mye....skal ha ikm på lørdag om jeg ikke tar feil,da er det vertfall 14 dager siden EL....tok ern test igår,bare for moro og seff var den negativ..venta jo ikke noe annet...men...lov å prøve seg..:P tør ikke håpe for mye,mne har såååå lyst på spire i magen vår nå....[:D]
 
lenge siden jeg har skrevet noe nå..men er ikke så forferdelig mye inne her lenger egentlig..bare snarturer...[:D]glemmer dagboka på en måte...[:D]
men idag er en gledens dag[:D]vært hos gynekologen idag med sædprøve fra sambo,og fra en skala fra 1-10 fikk sambo 9..så var en fin prøve sa gynekologen[:D][:D]HELDIGVIS! så nå er det bare og vente....får nye pergokurer....ska begynne ved neste mens..han så og at jeg vilel få el om 4-5 dager ca...idag er jeg på dag 14 i syklus,så litt forsinket el,da jegh adde el på dag 16 sist,men....det kommer seg..skal gå på pergo anne hver måned da..tilbake på kontroll om et halvt år,så sant jeg ikke er bltit gravid....blir jeg gravid eller får rare blødninger igjen måtte jeg ta kontakt igjen med en gang...så er glad for at jeg blir trodd[:D][:D]
 
Back
Topp