Vildes dagbok

6+2:

(Eller 7+1 som legen regner, har prøvd å si at jeg har eggløsning senere, men hun endrer ikke regningen sin av den grunn:)..)

Da ble jeg sykemeldt frem til ferien min pga oppkast,vektnedgang,og at jeg ikke får i meg mat. Så da skal jeg brått ikke tilbake før i august. Syns det er ille, for jeg vil jo bare være i form og være sammen med med de andre på jobb, men fungerer jeg ikke så fungere jeg ikke. Begynner å bli lei av alle møtene jeg har med doen om dagen...:)
Syns det er litt kjedelig at jeg måtte fortelle det til de på jobben så tidlig, men heller det enn å gå og lyve om det.. Blir stressa av sånt også jeg da:). De vet jo at jeg har mistet før, så håper de klarer å holde det for seg selv til jeg er lenger på vei.:)

Eneste jeg klarer å få i meg nå er fortsatt frukt, så har sendt en lang handleliste til kjæresten som han må ha med seg hjem fra jobb.

Nå må jeg snart legge meg:). Utrolig at en skal bli så slått ut av bare en tur til legen :p...


Sent from my iPhone using BV Forum
Nei e ikke særlig å brekke seg:/ kan være bedre å spy til tider trur eg og:) min lege mener eg er 8 uker i måren mens eg og han som tok ul mener eg er 7 uker i dag:) forstår hvordan du har det:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
6+4:

I dag har jeg bestilt time til ultralyd, bare to uker til.
Tenkte det var greit med et start bilde av hvordan magen er:
ImageUploadedByBV Forum1403260622.964674.jpg
Lurer på når jeg kommer til å se forandring:).

Ellers er fortsatt kvalmen her. Sliter med å spise, og det gir jo ikke mye energi. Så det går i dobesøk og ligge rett ut på sofaen ennå.

Har bestilt med seaband i dag, så håper det har virkning!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
6+6:

Ligger her kvalm i senga og titter på vogner:).. Det fins jo altfor mange alternativer. Jeg har vel kommet frem til at vi ikke skal ha trehjulinger. Ut fra erfaring fra jobben så er de så ustødige at vi må sette de med håndtaket mot veggen for at de ikke skal kunne tippe. Jeg syns den stokke crusi er veldig fin, men jeg bør vel kanskje velge bort den som med de andre vognene med små svingbare hjul. Vogn her kommer til å bli brukt mye i skog,grusvei og asfalt. Og da har jeg en følelse av at disse hjulene kan bli vanskelig på grus? Så egentlig så sitter jeg vel igjen med simo og emmaljunga da. Jeg syns simo er penere å se på, men usikker på hvem av de som er best på trilling og utstyr.Har jo vært borti begge dela på jobben, men husker ikke forskjellen på de nå:)..
ImageUploadedByBV Forum1403429798.135386.jpg
Her er favorittene. Jeg tror vi kommer til å gå for mørkeblå vogn:). Men mye kan vel endre seg den dagen vi begynner å titte på ordentlig. Håper virkelig det går bra denne gangen, så vi "snart" kan dra på vogntitting:).


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hadde emmaljunga city cross til sønnen, veldig fornøyd med emmaljunga! :) Lett å trille, enkel å slå sammen og ta med i bilen, baggen kan snus begge vegger, fin solskjerming på sportsdelen. Lykke til med vognvalget! :)
 
Hadde emmaljunga city cross til sønnen, veldig fornøyd med emmaljunga! :) Lett å trille, enkel å slå sammen og ta med i bilen, baggen kan snus begge vegger, fin solskjerming på sportsdelen. Lykke til med vognvalget! :)
Høres bra ut:)!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Eg har emmaljunga og har brukt den MYE dette året som har godt. Og den er like fin:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
7+0:

Da starter vi på en ny uke. Her er alt som det pleier, har alt hengt over doen en stund i dag, og føler meg helt utslitt.. Lagt meg i senga igjen og venter på bedre tider:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
7+3:

I dag fikk jeg brev i posten med blodtypen min og med beskjed om at jeg måtte ha med meg skrivet ved fødsel. Legen fylte ut svangerskapskjema sist jeg var hos henne, og tok en haug med blodprøver til det ene og det andre.
Da hun skulle fylle ut punktet om jeg har hatt abort tidligere, og jeg fortalte jeg hadde mister to ganger når jeg var 5+ noen dager , så sa hun at det var så tidlig så det var ikke noe å føre opp. En må kanskje være noen uker til før det skal føres opp?
Hun virker veldig flink, så håper jeg har henne som vikar for fastlegen min hele veien. Er ikke noe glad i å bytte frem og tilbake.

Ellers kan jeg oppdatere med at kvalmen holder seg her, og er over do noen ganger i løpet av dagen(spesielt morgenen), men nå kan jeg hvertfall klare en tur i butikken og spise mat. Mye som ikke frister om dagen. Godteri, sjokolade og potetgull klarer jeg ikke, og syns det er veldig deilig det er den veien det går. Syns det er så gode jordbær om dagen!! Og ferske reker!!! Så de kiloene jeg har gått ned pga kvalmen,tror jeg at jeg har gått opp igjen de siste dagene:)..

Det ble en litt alt mulig oppdatering dette:).




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Legen min skrev ned SA hos meg sist men trur du skal ha konstatert graviditet hos lege først for at det skal stå på papirene:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Legen min skrev ned SA hos meg sist men trur du skal ha konstatert graviditet hos lege først for at det skal stå på papirene:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Så rart, jeg hadde jo vært hos gyn første gang pga de trodde det var mulighet for exu og tok hcg prøver på volvat. Legen min visste jo det, for jeg var jo hos henne for å få sykemelding og hun så skrivet jeg hadde fått med fra volvat med positiv g test og henvisning til sykehus om det ble mer smerter. Men det er jo det med at jeg har forskjellig lege hele tiden da, glemmer at jeg må gjenfortelle alt hele tiden. Hadde nok med å tenke på at jeg ikke skulle kaste opp på kontoret hennes da jeg var der:).


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Si i fra til legen neste gang eller oul legen. Det går nok fint nå skal du se:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp