Vil noen være med på et eksperiment fram mot fødselen?

Lennil80

Forelsket i forumet
Nå begynner vi etter hvert å få små i magen som får en døgnrytme. Sover og er våken til faste tider.

Hva med å skrive ned hvordan denne rytmen er nå i svangerskapet og sammnligne det med rytmen barnet viser etter fødselen.

Mange sier barnet er urolig på kveldstid etter fødselen når vi skal legge oss. Ofte opplever mange at det var slik i svangerskapet også.

Hadde vært artig å se om det er en sammenheng.
 
Jeg personlig at det er en lite sammenheng så lenge barnet ikke er sykt eller sliter med andre problemer etter fødselen.
 
Nå begynner vi etter hvert å få små i magen som får en døgnrytme. Sover og er våken til faste tider.

Hva med å skrive ned hvordan denne rytmen er nå i svangerskapet og sammnligne det med rytmen barnet viser etter fødselen.

Mange sier barnet er urolig på kveldstid etter fødselen når vi skal legge oss. Ofte opplever mange at det var slik i svangerskapet også.

Hadde vært artig å se om det er en sammenheng.
Enn så lenge er hun aktiv når jeg legger meg for kvelden, men ikke hver dag jeg merker noe. Merker ikke noe på jobb eller når jeg er ute og handler f.eks.
 
Her er det veldig aktivt mange ganger om dagen. Alltid når jeg legger meg på kveldene, og når jeg våkner om morgenen - og mange ganger i mellom.
 
Veldig aktiv på kvelden rundt 20-23. Så er han i farta igjen rundt 03-04 draget. Så spreller han litt etter lunsj 11/12 ☺️ Merker han ellers på dagen også, men dette er gangene det som oftest er mer aktivitet/spark/romstering og ikke bare at han snur på seg.
 
Veldig aktiv på kveldene fra ca 22. Styrer fælt. Sikkert ikke mest å finne på der inne:p Merker henne stort sett hele dagen. Syns hun aldri sover lenger:D
 
Hun her er veldig aktiv mellom ni og ti på morran, mellom syv og åtte på kvelden og deretter fra ti og utover gjerne to-tre timer...
 
35+3 og så langt aktiv på de samme tidene :p
Ligger fortsatt i sete.
Merker at det er som om det er skikkelig lopper i blodet runt ca.22 ich på kvelden.
Da er det som om han virkelig spreller med alle krefter han har med armer, og bein :eek:
 
34+2, og har lenge hatt samme døgnrytme virker det som. Alltid mest aktiv rundt leggetid (midnatt), så er det alltid en aktiv runde etter frokost, på formiddagen og ettermiddagen/kveldinga. Kjenner liv litt nå og da ellers også, men det følger liksom faste tidspunkt når han er veldig aktiv. Virker som det gjerne er etter måltider da :)
 
Her er hun egentlig våken så fort jeg legger meg med, uavhengig av tidspunkt :p så da blir det vanskelig å definere...
 
Back
Topp