Vil ikke ta puppen

Bøllefrø<3

Glad i forumet
Septembergull'17
Septemberbarna 2019
Har store problemer med å amme :( Puddingen legger brystvorta under tunga og blir sint. Prøvde masse på sykehuset med hjelp av jordmødre, men gikk ikke. Måtte gå over på flaske, noe som også var vanskelig å få til med en gang.
Noen som har noen gode råd for å få han til å ta pupppen? Har så innmari lyst til å amme..!
 
Har du ammepoliklinikk i nærheten du kan dra innom? Mye god hjelp å få der.
Ellers har jeg også vanskelige pupper, har funnet et grep som funker her der jeg må forme puppen for at hun skal ta tak.
Slet med dette med førstemann også, endte opp med at vi droppa ammingen. Både babyen og jeg gråt når vi prøvde å legge henne til.
 
Ville hørt med ammehjelpen som de over sier.
Har ingen erfaring selv, men vet at jeg gjorde vist dette som baby og mamma måtte bruke en slags "kopp" over brystet. Trur det er noe som ligner på de brystskjolda man får kjøpt nå? Vet ikke om det kan hjelpe, men kunne jo vært noe å sjekke opp [emoji5] Masse lykke til!
 
Frustrerende når de ikke vil ta puppen :-( Har desverre ingen gode råd, da jeg sliter selv. Fikk gå over til ammeskjold da mine brystvorter er ganske flate. Hun tar tak, men blir veldig lett frustrert. Mye pga at hun har fått flaske også :-(
 
Vi venta med å gi han smukk til han hadde lært seg å ta puppen.
 
Back
Topp